تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
فروش دوربین دیجیتال سونی
کانتر تاپس بیمارستانی
مرکز پخش از مستقیم کارخانه های تولید آب معدنی
آزمون زبان دکتری پارسالرن دانشگاه آزاد EPT
فروش مودم روتر مخابراتی Huawei مدل AR1833
ماکت چوبی هواپیمای مسافربری Mirage
کولر گازی بانه
ثبت و رتبه بندی شرکت ها
کوره صنعتی ذغال-زغال لیمو
گازهای آزمایشگاهی و صنعتی و طبی و مایع اکسیژن و ازت و آرگون
ارزانترین دستگاه جوجه کشی
دوربین مداربسته وسیستم های امنیتی