
تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
مرکز مشاوره و روانشناسی الهام
اجاره ون اتوبوس مینی بوس
دیاگ اسکانیا Scania Vci1
فروش دماسنج/ترمومتر جیوه ای 5- الی 215 فارنهایت(مدل 12F)
پلی وود روسی سوزا_اهواز،خوزستان
فروشگاه تلویزیون سلام بابا
ضد آب سازی با فناوری نانو، شستشوی نما، پیچ و رولپلاک نما
آبکاری کروم سخت
ویزای روسیه ( مسکو )
فروش پوره موز-پوره موز
میگر 3123
میز