زیر مانیتوری قابل تنظیم با کیفیت بالا | تولیدی رادکو


  • بازدید : ۱۵۵

سایت تبلیغاتی


زیر مانیتوری قابل تنظیم کشودار تولیدی رادکو (استوراستند)، براساس اصول طراحی Ergonomic و همچنین استانداردهای (HSE (health , safety and environment طراحی و تولید شده است. و با شماره ID23529 در اداره ثبت طرحها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است. در انگلیسی به آن monitor stand riser گفته میشود. برای افراد با قدهای مختلف، ارتفاع زیرمانیتور از ۷ تا ۱۴ سانتیمتر قابل تنظیم و دقت تنظیم ارتفاع 1cm می باشد.

ویژگی ها و مشخصات زیر مانیتوری های گروه صنعتی رادکو

طراحان این گروه صنعتی را دانش آموختگان پلی تکنیک تشکیل می دهند که بر اساس علم و دانش نوین محصولی کاملا مهندسی و مطابق با استانداردهای ارگونومی طراحی کرده اند که علاوه بر جنبه زیبایی و دکوراتیو بودن آن، امکان درج لوگوی شرکت روی آن به سمت مراجعه کننده وجود دارد که می تواند در جهت برند سازی شرکت های علاقه مند کمک کننده باشد. با توجه به وجود واحد HSE یا واحد بهداشت و سلامت کارکنان در شرکت های مختلف، استفاده از این محصول می تواند در ارتقاء سطح سلامت و بررسی و گزارشات واحد بهداشتی و سلامت کارکنان موثر باشد. به طوری که شرکت های بزرگ و حرفه ای مثل پتروشیمی ها، شرکت ایرانسل و …. زیر مانیتوری های گروه صنعتی استور استند را مورد استفاده قرار داده اند و کیفیت و کارایی این محصول برای آن ها آشکار شده است.

زیر مانیتوری های گروه صنعتی استور استند قابل تغییر بر اساس قد و ارتفاع کاربر هستند. این موضوع با توجه به طول قد متفاوت افراد (مثلا برای یک کارمند ارتفاع مانیتور 7 سانتی متر و برای کارمند دیگر ارتفاع مانیتور 10 سانتی متر لازم است) و تولید محصول در ارتفاع های قابل تغییر (اگر هم در چند ارتفاع ثابت ساخته شود ممکن است با جا به جایی کارمندان، این محصول برای کارمند جدید مناسب و قابل استفاده نباشد) مهم است.

به طور کلی می توان گفت مدل ثابت زیر مانیتوری های موجود در بازار نقض غرض است که علی رغم صرف هزینه برای محصول، هدف اصلی یعنی همان اصول ارگونومی مناسب برای کارمندان تامین نخواهد شد.