Building skylight_ نورگیر ساختمان


  • نجفی
  • ۰۹۱۲۱۰۸۳۵۴۳
  • pei_systems@yahoo.com
  • ایران - تهران www.pei.pcn.ir
  • بازدید : ۱۰۵۲۴

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


توضیحات محصول
سیستم پوشش نور گیر وسقف پاساژ و مجتع های تجاری و مسکونی

طراحی و ساخت پوشش نور گیر وسقف پاساژ و مجتع های تجاری و مسکونی



متریال : فریم های سازه بصورت تمام آلومینیومی و اختصاصی با بهره گیری از سخت کاری با مقاومت و با بهره گیری از استاتیک بالا از آلیاژ خاص گروه آلیاژهای Al-mg با فرمول ALUMINUM ALLOY 6063_ T6 و ضخامت 2.7 میل بصورت اختصاصی تولید میگردد و محاسبات دقیق انجام شده باعث گردیده کاملا از بعد بارگذاری تحمل بادهای سنگین تا بالای سرعت 90 کیلومتر در ساعت را دارد .



همچنین این سازه کاملا ضد زلزله میباشد

پیج و مهره ها از نوع تمام استیل و گالوانیزه میباشد و کل سازه assembly پیچ و تکمیل و سوار خواهد شد.

متریال پوشش سازه :

پوشش سقف سازه با ورقهای هوشمند فلت ,و پلی کربنات با ضخامت های 10 و 16 و22 میل در رنگهای مختلف غیر قابل شکنندگی و از بعد فرسایش اب و هوایی دارای مقاومت بالای میباشد .

همچنین با نفوذ نور بالای 100 درصد به داخل و در برابر گرمای خورشید تا حرارت بالای 120 درجه و منفی 40 درجه در برابر سرما مقاوم است . و پوشش ورقها مجهز به لایه سیستم خنک کننده (عدم نفوذ گرما خورشید به داخل ) میباشد

متریال رنگ سازه :

رنگ سازه از استری 2 جزیی اپو کسی مختص آلومینیوم(washprimer_CR_ Hardener) بوده و ساخت کشور هلند میباشد و رنگ سفید براق فوری با کد شناسایی شیمیایی RAL9003 مورد استفاده قرار میگیرد برای پوشش رویه سازه در نظر گرفته شده که اینکار باعث عایق بندی شده و از انتقال حرارت به داخل و خارج از سازه جلوگیری می نماید , با آب بندی کامل بدون نفوذ گرد و غبار و آب .

مدت زمان اجراء : در کوتاهترین زمان

- سیستم پوششی شرکت پاسارگاد پوشش ایرانیان با به کار گیری مجموعه فنی مهندسی در قالب کانون سازه و پوشش و با استفاده از آخرین تکنولوژی پوشش باسازه های و مدیریت مهندسی و بهروری زمانی و کادر مجرب برای شما محیطی با آرامش و امن و زیبا و شیک محیا می نماید..

مهندسی ساخت :

سقفهای متحرک و ثابت و هوشمند

مناسب برای سقف و نورگیر های مجتمع تجاری و پاساژ و ��ورگیر های خانگی

تمام خدمات این شرکت دارای 10 سال خدمات و پشتیبانی
10 سال گارانتی ورقهای پلی کربنات
15ماه ضمانت و گارانتی شرکت میباشد