دستمزد جدید رونالدو: نیم میلیون یورو در روز

دستمزد جدید رونالدو: نیم میلیون یورو در روز

کریستیانو رونالدو بابت هر ثانیه حضور در النصر، شش یورو دستمزد می‌گیرد.


پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۴۴ بازدید

جهان فوتبال روزهای عجیبی را سپری می‌کند. فاصله کسب عنوان قهرمانی جهان توسط آرژانتین و لیونل مسی و همچنین پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، حتی به یک ماه نیز نرسید و کاپیتان تیم ملی پرتغال حالا باید به فوتبالش در کشور عربستان ادامه دهد.

با عقد این قرارداد، حالا رونالدو سال جدید میلادی را با دستمزدی فوق‌العاده آغاز می‌کند. این مهاجم در تیم جدیدش، النصر عربستان، در هر فصل ۲۰۰میلیون یورو درآمد خواهد داشت، یا به عبارتی ۵۴۷هزار یورو در روز و در مقیاس پایین‌تر، ۶ یورو بابت هر ثانیه حضور در این تیم.

ستاره پرتغالی در حال حاضر در عربستان سعودی یک قهرمان است، جایی که دیروز با تمام افتخار، به عنوان یک ستاره هالیوود مورد استقبال قرار گرفت.
او با پوشیدن کت و شلوار، در یک نمایش بی‌سابقه در تیمی مانند النصر در برابر رسانه‌ها ظاهر شد. جایی که هرگز ستاره‌ای در سطح کریستیانو در آنجا حضور پیدا نکرده است.

رونالدو در این مراسم گفت: «کار من در اروپا تمام شده است. من همه‌چیز را برده‌ام و در بهترین تیم‌ها بازی کرده‌ام. این یک چالش جدید است. من از برزیل، پرتغال و آمریکا پیشنهاد داشتم. اما من قولم را به النصر داده بودم.»

این بازیکن پرتغالی در پاسخ به این سؤال که آیا این انتخاب به معنی پایان دوران حرفه‌ای اوست، گفت: «برای من اهمیتی ندارد که مردم چه می‌گویند، امروز فوتبال تکامل یافته و بسیار رقابتی است. حضور در عربستان پایان کار من نیست. خیلی‌ها حرف می‌زنند اما از فوتبال چیزی نمی‌دانند. لیگ عربستان، یک لیگ بسیار رقابتی است.»