دوئل کامپیوتر همه‌کاره ایسر با آی‌مک اپل

دوئل کامپیوتر همه‌کاره ایسر با آی‌مک اپل

ایسر در جریان CES 2023 دو نسخه‌ ۲۷ و ۳۲ اینچی رایانه همه‌کاره‌ی Aspire S را با وب‌کم ماژولار و طراحی زیبا معرفی کرد.


پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۶۸ بازدید

طی مراسم CES 2023 در هفته‌ی جاری، ایسر محصولات جدیدی را معرفی کرده است که در میان آن‌ها گزینه‌های جالبی به چشم می‌خورد. این شرکت همچنین چند محصول دیگر از جمله بلندگوی هوشمند را به نمایش گذاشت.

در میان محصولات دیگر، Aspire S، جدیدترین رایانه همه‌کاره (All-in-One) ایسر، با شاسی آلومینیومی و در دو اندازه ۲۷ و ۳۲ اینچی نیز معرفی شد.

باید اعتراف کرد که نمی‌توان از ظاهر زیبای مک‌‎های اپل چشم‌پوشی کرد. اخیراً، تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی سعی کرده‌اند زبان طراحی اپل را به محصولات خود بیاورند. به عنوان مثال، سری جدید Aspire S، رایانه‌ی همه‌ کاره‌ ایسر، سعی کرده از آی‌مک در ظاهرش الهام بگیرد و به‌نوعی آن را به تکامل برساند.

نسخه‌ی ۳۲ اینچی به دلیل داشتن پردازندهای سیزدهم Intel Core و گرافیک‌ سری A اینتل آرک، گزینه‌ی قدرتمندتری محسوب می‌شود. از سوی دیگر، مدل ۲۷ اینچی با پردازنده نسل دوازدهم همراهی می‌شود و فقط به گرافیک یکپارچه Intel Iris XE متکی خواهد بود.

هر دو مدل Aspire S دارای صفحه نمایش Quad HD با نسبت ابعاد ۱۶:۹ هستند که تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد. عموما وب‌کم‌های این خانواده جزو نقاط ضعف آن‌ها محسوب می‌شوند اما ایسر در نسل جدید AIO خود این مشکل را رفع کرده است.

اکنون در مدل جدید رایانه همه کاره از وب‌کم ماژولار ۱۰۸۰ پیکسلی استفاده شده که به صورت مغناطیسی به بالای دستگاه وصل می‌شود. اگر می‌خواهید می‌توانید آن را با مدل ۱۴۴۰ پیکسلی که دارای رینگ لایت داخلی است نیز تعویض کنید تا در محیط‌های کم‌نور بهترین تصویر را داشته باشید.

باید به این نکته اشاره کرد که می‌توان برای ورود آسان به Aspire S از سیستم تشخیص چهره Windows Hello یا اسکنر اثرانگشت تعبیه شده در آن استفاده کرد.

از آن‌جایی که شاسی فلزی Aspire S اکثر پورت‌ها را در پشت خود قرار داده، می‌توانید انتظار طراحی تمیز و شیکی را داشته باشید که چشم‌ها را می‌نوازد. از درگاه‌های موجود در مدل‌ جدید رایانه ایسر می‌توان به HDMI و اترنت اشاره کرد.

رایانه‌های همه کاره Aspire S ایسر در سه‌ماهه اول سال جاری در آمریکای شمالی در دسترس خواهند بود. قیمت مدل ۲۷ اینچی از ۱۱۹۹ دلار آغاز می‌شود، در حالی که شروع قیمت نسخه ۳۲ اینچی از ۱۶۹۹ دلار خواهد بود. در اروپا، مدل ۲۷ اینچی در ژانویه با قیمت پایه‌ ۱۱۱۹ یورو و ۳۲ اینچی در ماه ژوئن با قیمت پایه‌ ۱۷۹۹ یورو به فروش می‌رسد.