تازه های تغذیه ای!

تازه های تغذیه ای!

فوایدی از آب چغندر که احتمالا نمی دانید آب چغندر باعث مقابله با رادیکال های آزاد می شود و راندمان ورزشکاران را بالا می برد. در این مطلب در خصوص خواص چغندر به خصوص به صورت نوشیدنی بیشتر صحبت می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۳۹۰ بازدید

هویج بخورید آلزایمر نگیرید
نتایج پژوهش تازه ای نشان داده است که رنگدانه موجود در هویج برای پیشگیری از بروز زوال عقل بعد از 65 سالگی موثر است. در خصوص تأثیر پیشگیرانه هویج از آلزایمر بیشتر توضیح می دهیم.

نوشابه را هرگز با این مواد غذایی نخورید
خوردن نوشابه ها با برخی مواد غذایی می تواند شما را قربانی سوءهاضمه یا اختلالات درونی گاها خطرناک کند. در این مطلب در خصوص این ممنوعه ها بیشتر صحبت می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

پوره های خوشمزه برای فصل سرما
پوره خوردن از زمان کودکی شروع می شود. از زمانی که دندان های کوچک جوانه می زنند و مادرها برای تغذیه کودکانشان برای آن ها پوره تهیه می کنند. بدون شک با پوره سیب زمینی آشنا هستید. در این مطلب شما را با 5 پوره دیگر که مناسب زمستان است آشنا می کنیم.

از بادام هندی تا انار برای مقابله با کم خونی
آنمی یا کم خونی اختلالی است که در نتیجه کاهش میزان هموگلوبین خون (بر اثر کمبود آهن یا مشکلات مربوط به جذب این ماده معدنی) بروز می کند. کم خونی یک اختلال تغذیه ای بسیار رایج در جهان است. این مشکل معمولاً خانم ها و کودکان را بیشتر درگیر می کند.

جایگاه طب سنتی در سلامت کودکان
آن چه اغلب مادران در صحبت هایشان راجع به کودکانشان می خواهند بدانند این است که کودکشان چه بخورد تا بدن قوی تری داشته باشد، قدش بلندتر شود و خواب خوبی نیز داشته باشد؛ در این مطلب به هر سه ی این موارد پرداخته شده است، با ما همراه باشید...

خواص گل کلم: چشم و چراغ ترشی
این کلم سفید سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و منبع آنتی اکسیدان ها است و خواص فوق العاده ای دارد. افزودن اندکی زردچوبه به این سبزی خواص آن را چندین برابر می کند. گل کلم بسیار سالم بوده و هم خانواده بروکلی پرخاصیت است.

7 ماده غذایی روزانه برای طول عمر
برای داشتن عمر طولانی و همراه با سلامتی الزاماً نیازی به مکمل ها و غذاهای گران قیمت نیست. راز جوانی، شادابی و عمر طولانی در 7 ماده غذایی ساده، سالم و دم دستی است که در این مطلب معرفی می شوند.

مرکبات: دشمن چاقی و سکته مغزی
پرتقال و لیموترش بیشترین تأثیر را در پیشگیری از چاقی مفرط دارد. در ادامه به تأثیر این میوه ها و هم خانواده هایشان روی دو مشکل اساسی روزگار ما یعنی چاقی و سکته مغزی بیشتر صحبت می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

مضرات شیرینی جات و چگونگی ترک آن
شیرینی جات از جمله پرمصرف ترین مواد غذایی هستند که علاوه بر قندها یا کربوهیدرات ها از چربی ها و همچنین به میزان کمی پروتئین ها و لبنیات هم تشکیل شده اند.

5 عادت غذایی که صورت را خراب می کند
تغذیه ناسالم به دلایل متعددی برای کل بدن آسیب رسان است و به پوست و صورت نیز رحم نمی کند. صورت ما از مشکلات مربوط به انتخاب نادرست مواد غذایی آسیب زیادی می بیند. در واقع یک سری ماده غذایی وجود دارند که برای داشتن پوستی سالم تر نباید مصرف شوند.

5 خاصیت آب گوجه فرنگی
گوجه فرنگی یکی از سالم ترین مواد غذایی موجود در بازار میوه و تره بار است. چون علاوه بر انواع ویتامین ها و مواد معدنی حاوی آنتی اکسیدان های زیادی نیز می باشد.