نکاتی در مورد ست کردن کیف با مانتو

نکاتی در مورد ست کردن کیف با مانتو

بنا به گزارش کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان، خانم ها معمولا به دنبال یافتن نکاتی در مورد ست کردن کیف با مانتوو سایر لباس هایشان هستند و به این معتقدند که استایلشان بدون کیف کامل نیست. در مقاله ی حاضر شده اصول ست کردن کیف با مانتو آموزش داده می شود با ما همراه باشید و به نکات گفته شده توجه کنید.


سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۱۱۳ بازدید

آیا می توان هر کیفی را با مانتو های مختلف ست کرد؟

یکی از مواردی که لازم است در ست کردن مانتو و کیف به آن توجه شود ، اندازه ی کیف و مدل مانتو است. پیشنهاد کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان انتخاب کیف در سایز متوسط می باشد ، زیرا به راحتی با هر مانتویی ست می شود و در هر مکانی قابل استفاده است.

کیف هایی با اندازه ی بزرگ ( نوع پارچه ای این کیف بهتر است) ، معمولا با مانتو های آزاد ، گشاد ، مانتو پانچ و دارای آستین خفاشی زیبا و شیک تر دیده می شوند وکیف های کوچک با مانتوهای اسپرت ، کوتاه ، مانتو کتی.

ست کردن رنگ کیف و مانتو

اغلب کیف هایی که در مغازه ها به فروش می رسد ، به رنگ مشکی و یا در طیف های مختلف رنگ قهوه ای می باشند. این دو رنگ از کیف را می توان با هر مانتویی ست کرد.

ست کردن کیف قهوه ای

کیف قهوه ای جزو رنگ های پرکاربردی است که در هر موقعیت و مکانی قابل استفاده است و اگر در کنار رنگی با طیف خودش استفاده شود زیباتر دیده می شود. علاوه بر این قابلیت ست شدن با مانتو های زرشکی ، آبی روشن ، مشکی ، سبز ، کرمی ، صورتی روشن و شتری را دارد.

باید و نباید های ست کردن کیف و مانتو

هرگز مانتوهای جلو باز را با کیف های بزرگ و ایستاده ست نکنید.

کیف و مانتویتان را متناسب با مکانی و موقیعت مربوطه انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد رفتن به خرید را دارید ، کیف کوچکی انتخاب کرده ، با مانتوی اسپرت ست کنید.

برای ایجاد تنوع می توان از کیف های رنگی استفاده کرد ، اما تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد که در استفاده مکرر از یک رنگ باعث دلزدگی می شوند. پس استفاده از کیف های رنگی را به روزهای خاصی موکول کنید.