خواننده تیتراژ سریال امام علی بعد از سالها فاش کرد!

خواننده تیتراژ سریال امام علی بعد از سالها فاش کرد!

به مناسبت پخش چند باره این سریال از رسانه ملی؛ خواننده تیتراژ سریال امام علی بعد از سالها فاش کرد!


سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۵۳۵ بازدید

بی شک صدای صدیق تعریف روی سریال ماندگار امام علی (ع) یکی از اتفاقات ویژه این مجموعه بود که با همکاری فرهاد فخرالدینی به بخشی از تاریخ موسیقی ایران تبدیل شد. اما این خواننده شهیر و صاحب سبک کردستانی از این تجربه ماندگار به دلایلی این روزها حال خوبی ندارد و ...

به بهانه سالروز شهادت امام علی(ع) و پخش چند باره این سریال از شبکه های تلویزیون به سراغ صدیق تعریف خواننده تیتراژ این سریال ماندگار رفتیم تا از وی در باره ویژگیهای این ترانه سوال کنیم اما...

اما تعریف با پاسخ هایی که همراه با نگرانی از شرایط حاضر در موسیقی و گرایش مردم به موسیقی های سطحی و نازل بود، انتقاد کرد و به موردی عجیب اشاره داشت.

صدیق تعریف با طرح پرسشی گفت و گو را آغاز کرد: چه بگویم؟ شما اگر بیننده سریال امام علی باشید متوجه یک اتفاق عجیب در پخش این مجموعه می شوید شاید باورتان نشود اما این روزها شنیده ام که تیتراژ این سریال را که بخش جدا ناپذیری از این مجموعه است از ابتدای سریال حذف کرده اند.

وی در پاسخ به علت حذف این اثر فاخر موسیقی از سریال امام علی گفت: من هم نمی دانم چرا این اتفاق رخ داده است!

آیا مدیران و مسئولین تلویزیون متوجه علاقه مندی مردم به این موسیقی نیستند، آیا پخش این قطعه صدمه ای به جایگاه و یا سمت آنها وارد می کند؟ سریالی که بخش زیادی از مخاطبان خود را به اعتبار موسیقی خود دارد چرا باید به یک باره از بدنه این سریال جدا شود؟

وی تصریح کرد: حتی می دانم که این تیتراژ را از ابتدای این سریال که در شبکه خانگی توسط شرکت سروش پخش شده است هم حذف نموده اند. چرا؟ نمی دانم و علاقه مند هستم مقامی مسئول پاسخگوی این سوال باشد.

سرویس موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به زودی با مسئولین مرتبط با این شرکت تماس خواهد داشت و موضوع را پیگیری خواهد کرد.