فال روزانه ۵ خرداد ۱۳۹۸

فال روزانه ۵ خرداد ۱۳۹۸

دوست عزیزی که امروز چشم به جهان گشوده ای زادروزت مبارک


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۵۴۶ بازدید

شما فردی نجیب،دارای عزت نفس و رئیسی با تجربه هستید اما مراقب باشید که این موضوع باعث غرور و تکبر شما نشود.اگر نیت شراکت و یا سرمایه گذاری دارید بهتر است اطلاعات لازم را کسب کرده و بعد تصمیم گیری کنید.امسال از لحاظ شروع یک رابطه عاطفی و یا ادامه آن برای شما بسیار خوب و درخشان خواهد بود.

فروردین:

بهتر است زندگی را انقدر بر خود سخت نگیرید.اگر احساسات خود را به دیگران بیان کرده و از علاقه خود به آن ها بگویید مگر چه اتفاقی برای شما و احترام تان در نزد آن ها خواهد افتاد؟

اردیبهشت:

اگر کمی خود را رها کرده و سعی در حفظ آرامش و اعتماد به نفس خود داشته باشید آن گاه متوجه خواهید شد که صحبت کردن و بیان نظراتتان به دشواری که خودتان تصور می کردید نخواهد بود.

خرداد:

هیچ لزومی ندارد که شما درباره همه چیز اظهارنظر کرده و دیگران را مورد انتقاد و سرزنش قرار دهید.آنها نیز دارای حقوق و حدومرزهایی هستند که باید به آنها احترام بگذارید.

تیر:

زمان زیادی را به وقت گذراندن و گفت و گو با دیگران می گذرانید شاید این موضوع باعث افزایش اطلاعات شما شود اما نباید به مانعی برای انجام وظایف مهم تان تبدیل گردد.

مرداد:

تغیر عقاید و نظراتتان برای شما کار بسیار دشواری است اما شاید اطلاعاتی به گوش شما برسد که تمام باورهایتان را زیر سوال ببرد.بهتر است پیش از مخالفت،آنها را بررسی کرده و بعد تصمیم گیری کنید.

شهریور:

تصمیم گیری برای شما بسیار دشوار شده است.گاهی دوست دارید با صدای قلبتان و گاهی با عقلتان به جلو بروید.بهتر است ابتدا تکلیف خود را مشخص کرده و بعد تصمیم گیری کنید.

مهر:

امروز بی حوصله و خشمگین هستید پس بهتر است با اطرافیانتان صحبتی نداشته باشید تا مبادا واکنشی نشان داده و یا حرفی بزنید که جبران ناپذیر بوده و جز پشیمانی چیزی برای شما به همراه نداشته باشد.

آبان:

بهتر است وقت خود را با افرادی که هیچ نکته مثبتی ندارند و چیزی بر اطلاعات شما نمی افزایند تلف نکنید این افراد تنها باعث از دست رفتن زمان و فرصت های طلایی زندگی تان می شوند.

آذر:

دوست دارید امروز را در منزل و در رخت خواب خود سپری کنید تا انرژی از دست رفته تان دوباره به شما بازگردد از این فرصت استفاده کنید چون از فردا دوباره باید به وظایف خود رسیدگی کنید.

دی:

شما شخصیتی دارید که هر فردی با هر خصوصیاتی را جذب خود کرده و تحت تاثیر قرار می دهد اما اجازه ندهید که دیگران از مهربانی و شخصیت شما سوء استفاده کنند.

بهمن:

مسائل مالی ارزش درگیری و تنش هرروز شما با کسانی که دوستشان دارید را ندارد بهتر است گاهی نیز شما از موضع خود عقب نشینی کرده و با آن ها همراه شوید.

اسفند:

برای کاهش اضطراب و استرس تان زمان بیشتری را با افرادی که افکار مثبتی دارند سپری کنید و از افرادی که با انرژی منفی شان شما را دگرگون می سازند دوری کنید.