نسخه جدید مکلارن جی تی رونمایی شد! + تصاویر

نسخه جدید مکلارن جی تی رونمایی شد! + تصاویر

شرکت بزرگ و شناخته شده مکلارن اخیرا در طی اقدامی از جدیدترین نسل جی تی خود که نمادی از تجمل و زیبایی است را با قیمت پایه 163 هزار پوند رونمایی کرد.


چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۹۴۲ بازدید

نسخه جدید مکلارن جی تی رونمایی شد

امروزه با جستجویی ساده در صفحات مجازی بصورت ناخودآگاه متوجه این خواهید شد که صنعت اتومبیل تنها در طی یکی دو قرن اخیر به شدت تغییر و تحول یافته است و به همین دلیل توانسته است جزء یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین صنایع امروزه کره زمین شود که میلیون ها انسان در این زمینه در حال فعالیت و کسب درآمد هستند.

از این رو زمانیکه نامی از قطب های بزرگ اتومبیل سازی جهان برده می شود، شرکت های بزرگی در ذهن ما ایجاد می شوند که در میان آنها می توان به مرسدس، بی ام دبلیو، تسلا، پورشه، مکلارن، بنتلی، بوگاتی و... اشاره نمود که این روزها قطب های بزرگ عرضه کننده اتومبیل به سرتاسر جهان هستند.

با این وجود شرکت مدرن و کاملا خاص مکلارن که برای اولین بار در سال 1989 میلادی در بریتانیا تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگترین تولید کننده های اتومبیل سوپر اسپرت و قدرتمند در جهان شناخته شده است و برای خرید اتومبیل های سوپر اسپرت این شرکت می بایست چند ده هزار دلار هزینه کنید تا مالک یکی از سوپر اسپرت های این شرکت شوید!

از این رو این شرکت اخیرا از اتومبیل سوپر اسپرت جدید خود که نسل جدید جی تی است، رونمایی نمود که توانست با استقبال فراوانی از علاقمندان دنیای اتومبیل های سوپر اسپرت روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی اموکس خواهیم گفت.

شرکت بزرگ مکلارن اخیرا از نسل جدید سری جی تی خود در طی اقدامی جالب رونمایی کرد که این سوپر اتومبیل مجهز به یک موتور توئین توربو 8 سیلندر می باشد که در این نسخه تغییرات زیادی را آیرودینامیک، نمای بیرونی و کابین این نسل روبرو هستیم که منجر به خاص شدن آن شده است.

با این حال گفته می شود این خودرو برای طرفداران جدید مکلارن طراحی و ساخته شده است که علاقمند به سفرهای طولانی و لذت بخش با سوپر اسپرت گران قیمت خود هستند. همچنین لازم به ذکر است که این سوپر اسپرت جذاب و گران قیمت مجهز به 620 اسب بخار، 465 پوند فوت گشتاور و موتور 4 لیتری است که صفر تا صد را می تواند تنها در طی 3.2 ثانیه بپیماید.

با این وجود اگر شما نیز همانند میلیون ها نفر دیگر عاشق این سوپر اسپرت شده اید، برای خرید یک نسخه از آن می بایست تا پایان سال جاری منتظر بمانید و قیمت ها از 163 هزار پوند آغاز می شود.