تولد مینا نوروزی با تبریک ویژه خودش

تولد مینا نوروزی با تبریک ویژه خودش

مینا نوروزی را اغلب مخاطبان تلویزیون با سریال دنیای شیرین دریا و هنرنمایی اش در تلویزیون می شناسند. این بانوی بازیگر امروز 10 فروردین سالروز تولدش را جشن گرفت و با انتشار پستی این روز مهم را به خودش تبریک گفت.تولد مینا نوروزی مینا نوروزی با انتشار پستی در سالروز تولدش از سختی های زندگی مادرش نوشت و از او تقدیر کرد.


چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۶۸۱ بازدید

تولد مینا نوروزی با تبریک ویژه خودش

مینا نوروزی را اغلب مخاطبان تلویزیون با سریال دنیای شیرین دریا و هنرنمایی اش در تلویزیون می شناسند. این بانوی بازیگر امروز 10 فروردین سالروز تولدش را جشن گرفت و با انتشار پستی این روز مهم را به خودش تبریک گفت.تولد مینا نوروزی

تولد مینا نوروزی

مینا نوروزی با انتشار پستی در سالروز تولدش از سختی های زندگی مادرش نوشت و از او تقدیر کرد.

پست ویژه مینا نوروزی برای تولدش

مینا نوروزی و مادرش

تبریک مینا نوروزی برای سالروز تولدش

مینا نوروزی با انتشار پستی در سالروز تولدش نوشت : خودت برام گفتی که نوعروس بودی وتو یه اطاق که از خدابیامرز زهرا خانم اجاره کرده بودید با همسرت زندگی میکردی با مختصر جهیزیه ات که اندازه اون یه اطاق کوچک بود .میگفتی همسرت مردی زحمتکش بود روزها میرفت سر کار وشبها خانه ای برای تو می ساخت ، برای تو که پا به ماه بودی ونوه حاج عبدالله وشوهرت می خواست خانه ای داشته باشی در خورت .اون سال عید برف سنگینی اومده بود، نزدیک اذان صبح بود که فارغ شدی ومن به دنیا آمدم، فرزند اولت وتومادرشدی . وپاهایت شد گهواره من وشانه هایت مکانی امن برایم در هنگام روز که مشغول کار بودی وچشمانت همیشه ناظر بزرگ شدنم ونگران وامیدوار به فردای بی نشانه ام . مادرم امروز زادروز من است وروز مادر شدنت .

مادر جانم ، عشق زندگی ام روزت مبارک .کاش میتوانستم جوانی ات را هدیه ات کنم . کاش توان پاهایت ، راستی قامتت،نور چشمانت را هدیه ات میکردم ، اما باز توئی که هدیه میکنی ومیبخشی بی هیچ منت وانتظاری . ای امن ترین اغوش دنیا مادر مهربانم روزت ....

مینا نوروزی

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون

مینا نوروزی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال 1371 اولین بار در قاب تلویزیون دیده شد و یکسال بعد به عنوان بازیگر در سینما جلوی دوربین رفت.

مینا نوروزی

عکسی از مینا نوروزی در یک سریال

مینا نوروزی در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین رفت و سریال بازی نقاب ها به کارگردانی سیروس حسن پور جدیدترین تجربه بازیگری او در تلویزیون است.

مینا نوروزی و جعفر دهقان

جعفر دهقان و مینا نوروزی در سریال بازی نقاب ها