کتک کاری دختر روسی کتک کاری جنجالی دختر جوان روسی

کتک کاری دختر روسی کتک کاری جنجالی دختر جوان روسی

دختر جوان روسی زمانیکه احساس کرد عدالت در مغازه وی رعایت نمی شود، دست به کار جنجالی زد.


چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۶۸۸ بازدید

کتک کاری جنجالی دختر جوان روسی در مغازه!

شاید تاکنون چیزهای متفاوتی در مورد دفاع شخصی شنیده باشید که برای هر یک از ما در برخی مواقع چیزی ضروری و مورد نیاز می باشد که باید تا میزانی به آن تسلط داشته باشیم تا بتوانیم از خود در برابر آسیب های احتمالی محافظت و مراقبت به عمل آوریم.

از این رو اگر شما نیز در صفحات مجازی حساب کاربری داشته باشید، حتما تاکنون با ویدیوهای دفاع شخصی روبرو شده اید که دارای جذابیت های خاص خودشان می باشند و بی شک با دیدن آنها جذب این می شویم که در کلاس های دفاع شخصی ثبت نام کنیم تا مهارت های کافی را بدست بیاوریم.

اما اخیرا ویدیو عجیب و غریبی از یک دختر روسی که صندوقدار یک مغازه سوپر مارکت بود، در صفحات مجازی جنجال به پا کرد و توانست جزء یکی از ویروسی ترین ویدیوها با واکنش های مختلف از جانب کاربران گردد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

همان گونه که در ویدیو ذیل مشاهده می کنید، دو نفر از مشتریان این سوپر مارکت، زمانیکه در صف صندوق برای پرداخت اقلام خریداری شده خود ایستاده اند، بنابر دلیلی نامعلوم شروع به درگیری با یکدیگر می کنند که حتی فردی که در انتها ایستاده است، سر شخص دوم را به میزان ده ها بار به شیشه یخچال می کوبد تا نهایت خانم جوان روسی که از قرار معلوم تا میزان زیادی به حرکات دفاع شخصی تسلط دارد، از جایگاه خود بیرون می آید و به سمت مشتری زورگو هجوم می آورد و آنرا به زمین نشاند!

جالب است بدانید که این ویدیو تنها در طی 24 ساعت توانست با بیش از 52 هزار بازدید و هزاران واکنش و نظر روبرو شود.

ویدیو کتک کاری جنجالی دختر جوان روسی در مغازه!