آشنایی با آداب و رسوم ترکها -عروسی
آشنایی با آداب و رسوم ترکها -عروسی

در عروسی ها و آداب و رسوم ترکها خصوصا آناتولی در زمینه ی عروسی، چند روز قبل از برگزاری مراسم، دعوتیه های عروسی در میان دوستان و فامیل پخش می گردد. نوع این دعوتیه ها و اینکه کدام طرف مسئول توزیع آنها می باشد، از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. در برخی از مناطق هدایایی از قبیل روسری، حوله، صابون، قاشق چوبی، دستمال، لیوان و نظایر آن انتخاب شده و به عنوان دعوتیه عروسی برای مدعوین فرستاده می شود. فردی که مسئول پخش دعوتیه ها می باشد، به دم درب دوستان و فامیل رفته، سلام برگزارکننده مراسم عروسی را به آنها رسانده و بعنوان دعوتیه یکی از این هدایا را به آنها می دهد و بدین شکل دوستان، فامیل و یا همسایه ها به عروسی دعوت می کند.
مک لارن 720S اسپا 68، جدیدترین محصول بخش MSO
مک لارن 720S اسپا 68، جدیدترین محصول بخش MSO

بخش خودروهای ویژه‌ی مک لارن MSO کارهای ساخت کلکسیون متشکل از سه خودروی سفارشی 720S کوپه را به اتمام رسانده است. این پروژه توسط مک لارن بروکسل و به منظور گرامیداشت اولین پیروزی این شرکت در فرمول 1 و گرند پری بلژیک 1968 سفارش داده شده است.
اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد
اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد

امروز اینستاگرام از یک قابلیت کاربردی جدید با نام Sticker Chat رونمایی کرد. این مشخصه از امروز و در استوری‌های اینستاگرامی قابل دسترس بوده و به دوستان و فالوورهای شما امکان خواهد داد تا با لمس یک آیکون جدید در قسمت فوقانی استوری، گفتگوهای خود در استوری‌ها را آغاز نمایند.