با موسیقی جهان باید درست طرف شد
با موسیقی جهان باید درست طرف شد

از گذشته تاکنون موسیقی به‌عنوان یکی از مؤثرترین هنرها در جوامع بشری موردتوجه قرارگرفته است. تا جایی که این هنر به‌عنوان بخش مهمی از شیوه زندگی مردم به شمار می‌آید. بتهوون معتقد است آنجا که سخن از گفتن باز می‌ماند موسیقی آغاز می‌شود و شاید این بهترین تعبیر برای هنری است که فارغ از کلام و اندیشه متفاوت جهانیان در روند زندگی آنها تأثیر می‌گذارد و مرزهای خاکی را درمی‌نوردد. طی سال‌های اخیر شاهد توجه و تأثیر بیش از پیش موسیقی ملل بر نسل‌های متفاوت بوده‌ایم. این موضوع باعث شد تا به گفت‌وگویی کوتاه با سیدعباس سجادی، منتقد، شاعر و ترانه‌سرای کشورمان بپردازیم که در ادامه خواهید خواند.
۶ جاذبه دیدنی استانبول، اماکن دیدنی معروف و محبوب استانبول - ترکیه :
۶ جاذبه دیدنی استانبول، اماکن دیدنی معروف و محبوب استانبول - ترکیه :

با سفر با تور استانبول به پایتخت فرهنگی اروپا سفر خواهید کرد، استانبول که مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه بوده و هست، دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فردیست که سالانه تعداد بیشماری از توریستان از سراسر دنیا را به خود جذب می کند. علاوه بر این، تور استانبول سفری مقرون به صرفه و تقریبا ارزان است که در آن فراتر از انتظار ها را تجربه خواهید کرد. سفر با تور ترکیه و بازدید از استانبول بی اغراق فراتر از سفر به یک شهری توریستی ایست چرا که با وجودمراکز خرید بزرگ استانبول و وجود فستیوال ها و جشنواره های خاص ترکیه سفری متفاوت در انتظار توریستان تور ترکیه است. علاوه بر این، استانبول، این شهر تاریخی و فرهنگی تنها نقطه از دنیاست که بین دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است و با سفر به استانبول تلفیقی از فرهنگ شرقی و اروپایی را خواهید دید. اگر چه کشور های توریستی آسیایی بی نظیری همچون سوئیس، بلغارستان و دبی توجه توریستان زیادی را به خود جلب کرده اند، اما با این حال شهر بزرگ استانبول دارای جاذبه های نفس گیریست که بدین دلیل نخستین انتخاب ما ایرانی ها برای یک سفر خارجی مقرون به صرفه است .
پاک کردن لکه رنگ مو از روی لباس با ۵ ماده موجود در خانه
پاک کردن لکه رنگ مو از روی لباس با ۵ ماده موجود در خانه

برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی لباس می‌توانید از محلول‌هایی ساخته شده از آمونیاک، الکل و سفید کننده‌های برپایه الکل استفاده کنید. ترکیب جوش شیرین و خمیر دندان، آرایش پاک کن و روغن بچه نیز می‌تواند به پاک کردن لکه رنگ مو از روی پوست کمک کند.
با این روش‌ها از دخترتان پرنسس بسازید
با این روش‌ها از دخترتان پرنسس بسازید

کافی است قصد خرید و انتخاب لباس دخترانه داشته باشید تا با دنیایی پر از رنگ، طرح، انرژی و شادی رو‌به‌رو شوید. برای اینکه بتوانید از دل این دنیای متنوع، لباس‌هایی برای دختر دردانه‌تان تهیه کنید، راهنمای خریدی تهیه کرده‌ایم که علاوه بر لباس، نکاتی برای خرید کیف، کفش و اکسسوری هم دارد. با رعایت این نکته‌ها دختر کوچولوتان زیباتر از همیشه خواهد درخشید.
زندگینامه عبدالعظیم حسنی معروف به شاه عبدالعظیم
زندگینامه عبدالعظیم حسنی معروف به شاه عبدالعظیم

حضرت عبدالعظیم حسنی معروف به شاه عبدالعظیم به روایتی در ۴ ربیع‌الثانی سال ۱۷۳ قمری متولد شده است. وی که از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) است نسبش به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به تبع آن به پیامبر اکرم (ص) می‌رسد.