آخرین اخبار از تولید پژو ۳۰۱ در ایران
آخرین اخبار از تولید پژو ۳۰۱ در ایران

اقتصادنیوز: با توجه به اظهارات دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، عمده مشکل قطعه سازان در تولید خودرو پژو ۳۰۱، قطعات الکترونیکی است که برای این منظور باید صنایع زیرساختی اصلاح شوند. در این زمینه می‌توان از صنایع دفاعی کشور که از زیرساخت‌های خوبی برای ساخت قطعات الکترونیکی دارند، بهره گرفت.
مدل لباس عروس شیک و جدید
مدل لباس عروس شیک و جدید

یکی از ماندگارترین روزها برای هر دختری، روز عروسی اش است که شاید به همین علت است که از دوران کودکی با پوشیدن لباس عروس بچگانه به دنبال تحقق دادن به این آرزو به بهترین وجه ممکن هستند. باید دانست که انتخاب لباس عروس هم در واقع یکی از سخت ترین کارهایی است که عروس خانمها باید انجام دهند.
واقعه کربلا یا واقعه عاشورا
واقعه کربلا یا واقعه عاشورا

واقعه کربلا یا واقعه عاشورا، نبرد امام حسین(ع) و یارانش در کربلا با سپاه کوفه که برای یزید بن معاویه دومین حاکم اموی می‌جنگیدند. این واقعه که در دهم محرم سال ۶۱ قمری و به دنبال بیعت‌نکردن امام حسین(ع) با یزید رخ داد، به شهادت آن امام و یارانش و نیز اسارت اهل بیتش انجامید. این واقعه دلخراش‌ترین واقعه در تاریخ اسلام دانسته شده است و از این‌رو شیعیان بزرگترین مراسم عزاداری خود را در سال‌روز آن برگزار می‌کنند و به سوگواری می‌پردازند.