راهنمای کامل برای آب کردن شکم در ۱ ماه
راهنمای کامل برای آب کردن شکم در ۱ ماه

 آب کردن شکم در یک ماه کاری نسبتا سخت اما شدنی است. بعضی از تمرینات ورزشی و نکات تغذیه‌ای می‌توانند در این راستا به شما کمک کنند تا بتوانید به هدفتان در کاهش وزن برسید.
علائم و دلایل ناباروری
علائم و دلایل ناباروری

ناباروری برای یک زن زیر ۳۵ سال به معنای باردار نشدن پس از یک سال رابطۀ جنسی منظم و بدون استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری است که برای زنان بالای ۳۵ سال این مدت زمانی به شش ماه کاهش پیدا می‌کند. ممکن است مشکل ناباروری از طرف مرد، زن یا هر دو نفر باشد. اکثر موارد ناباروری با تشخیص و درمان به موقع رفع می‌شود. به همین دلیل، لازم است زنان و مردان نسبت به این موضوع آگاه باشند و در زمان درست برای تشخیص و رفع مشکل به پزشک متخصص مراجعه کنند. در این مطلب با مفهوم ناباروری، دلایل و علائم آن آشنا شوید.
از بین بردن موریانه؛ اقدامات ساده و سریع برای دفع موریانه
از بین بردن موریانه؛ اقدامات ساده و سریع برای دفع موریانه

جدا از حشره‌ها و آفت‌های بی‌شماری که صاحب‌خانه‌ها را در همه‌جای دنیا مورد آزار قرار می‌دهند، تقریبا هیچ‌کدام به اندازهٔ موریانه خطرناک نیست. موریانه به‌تنهایی می‌تواند پایه‌های یک خانهٔ چوبی و سپس کل آن را از بین ببرد. برای از بین بردن موریانه، باید رد آنها را بگیرد و از تکنیک‌های دفع آفات مثل تله مقوایی، کِرْم‌های نماتد (beneficial nematodes) و یا گرما و سرما برای مقابله با آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که گاهی برای از بین بردن موریانه به کمک‌های تخصصی نیاز خواهید داشت. حفاظت از خانه در برابر موریانه بسیار مهم و ضروری است. با ما همراه باشید تا روش‌های از بین بردن موریانه را با هم مرور کنیم.