مشاوره در اخذ گواهینامه GOST-R روسیه جهت صادرات


  • jahanpour
  • ۸۸۶۳۲۶۸۳-۸۸۶۳۴۰۵۱
  • opr17.shaygan@gmail.com
  • بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی غربی(به سمت گمنام)-پلاک۱۴۳-واحد۳
  • بازدید : ۱۲۷۹۴

سایت تبلیغاتی


GOST-R گواهینامه معتبر انطباق کیفیت کالا با الزامات استاندارد روسیه ، مشخصات سفارش و همچنین تأیید شاخص کیفیت برای کشور روسیه می باشد . صدور گواهینامه Gost-R توسط شرکتهای معتبر تحت نظارت اداره استاندارد دولتی روسیه (GOSSTANDART) صورت می پذیرد.صدور گواهینامه یک سیستم ایجاد شده برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از واردات محصولات با کیفیت پایین می باشد .از سال 2000 میلادی با توجه به قطعنامه کمیته دولتی گمرک روسیه ، تولید کنندگان خارجی جهت ورود به بازارهای روسیه و همچنین کشورهای مشترک المنافع باید استانداردهای کیفیت ملی کشور روسیه را تامین کنند. پس از انجام نمونه برداری و انجام آزمونهای تایید محصول, توسط آزمایشگاههای معتبر به محصولات تایید شده واحدهای تولیدی اعطاء می شود.این گواهینامه تضمینی برای محصولات تولیدی واحدهای صنعتی بوده و از جهت حضور در بازارهای جهانی , صادرات کالا , افزایش فروش و رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان مورد توجه این صنایع واقع شده است.کشورهای آسیای میانه و مشترک المنافع در راستای ایجاد مناطق آزاد تجاری و کنترل کالاهای ورودی به کشورشان، استانداردهای سابق اتحاد جماهیر شوروی و در حال حاضر استانداردهای کشور روسیه را بعنوان مرجع پذیرفته اند. این استانداردها GOST نام دارند.
علامت GOST-R نشانگر انطباق کیفیت محصول با استانداردهای تعریف شده کشور روسیه است و محصولی که موفق به اخذ این گواهینامه شود مجوز ورود به بازار کشورهای مشترک المنافع را اخذ می نماید.
گروه مهندسی شایگان با در بر داشتن کارشناسان مجرب و کارآزموده و با شناخت کافی از مقررات و استانداردهای محصول به اخذ نمایندگی از مؤسسه معتبر TECHSERT روسیه اقدام نموده که با دارا بودن امکانات تست و بازرسی از مراجع و آزمایشگاه های تأیید شده و پس از طی مراحل ممیزی و اخذ تأییدیه فنی از مؤسسات مذکور ، بطور رسمی و انحصاری و در حداقل زمان و با کمترین هزینه های ممکن به ارائه خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه GOST-R می پردازد .

گروه شایگان
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
88015669-021
همراه: 09124793782
09210767973

ایمیل: info@shygangroup.com
وبسایت: www.shaygangroup.com