رفع بوی بد دهان با استفاده از پودر جوش شیرین
رفع بوی بد دهان با استفاده از پودر جوش شیرین

آیا می دانید چگونه میتوان بوی بد دهان را از بین برد؟ آیا بوی بد دهانتان باعث خودداری از صحبت کردن در مجامع عمومی می شود؟ ما می دانیم که چقدر این حالت خجالت آور است. وقتش است که ناامیدی را کنار گذاشته و با استفاده از جوش شیرین، مسئولیت حل مشکل را در دست بگیرید.
مناطق گردشگری یزد
مناطق گردشگری یزد

یزد، شهر کویری ایران، شهر جذابیت های تاریخی بی حد و حصر، شهری که حالا نه یک اثر آن بلکه تماما ثبت جهانی شده است و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. یزد همان جایی است که اولین بنای خشتی جهان در آن قرار گرفته است و البته که دومین شهر تاریخی جهان هم هست. با هم می خواهیم به شهر بادگیرها برویم و یادتان باشد که مناطق گردشگری یزد بسیارند با این حال در این جا به ۸ مورد از آن ها اشاره می کنیم. الی گشت را همراهی کنید:
تشخیص تناژ پوست و انتخاب لوازم آرایش مناسب با آن
تشخیص تناژ پوست و انتخاب لوازم آرایش مناسب با آن

برای تشخیص تناژ پوست، دقت کنید که رگ هایتان به چه رنگ هستند، پوستتان چقدر نسبت به نور آفتاب حساس است، زیورآلات نقره بیشتر به شما می آیند و یا طلا و در نهایت تست لوازم آرایشی روی پوست چگونه است.
در چه صورتی می توان نماز واجب را شکست؟
در چه صورتی می توان نماز واجب را شکست؟

نماز مهم ترين اعمال دينى است که اگر قبول درگاه خداوند عالم شود، عبادت هاى ديگر هم قبول مى ‏شود. و اگر پذيرفته نشود، اعمال ديگر هم قبول نمى ‏شود. شکستن نماز واجب از روى اختيار حرام است، ولى در مواردی مجاز به انجام این کار هستیم که در مقاله زیر نظر مراجع تقلید در خصوص حکم شکستن نماز واجب را گردآوری نموده ایم.