اهداف موسسه پژوهش گستر پیمان


  • موسسه فناور گستر پیمان
  • ۰۲۱۷۷۷۳۰۲۳۸
  • pgp.org2013@gmail.com
  • تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک۵۴۷ – طبقه۴ – واحد۷
  • بازدید : ۸۵۶۶

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


بـسـمـــه تـعــــالـی
اهداف موسسه پژوهش گستر پیمان
از عمده ترین اهداف این موسسه تأمین نیازهای داخل کشور برابر با استانداردهای روز دنیا می باشد.
موسسه پژوهش گستر پیمان به عنوان پیمانکار و مجری طرح توانایی آن را دارد که سیستم پالایش قیر مورد نیاز راه و ساختمان و صنعت عایق را مطابق با شرایط زیست محیطی مورد تأیید سازمان محیط زیست، راه‌اندازی نماید. در این خصوص برای آگاهی بیشتر مطالبی در خصوص چگونگی روش کار این موسسه در برطرف کردن آلودگی‌ها و نصب و راه اندازی دستگاه پالایش و سیستم وکیوم عرض می نماییم:
موسسه پژوهش گستر پیمان برای ساخت و راه‌اندازی این واحد از متخصصین، امکانات و تجهیزات داخلی استفاده نموده لذا این طرح هیچ گونه وابستگی به تخصص، امکانات و ماشین آلات خارجی ندارد.
این طرح علاوه بر سودآوری برای سرمایه گذار، به چرخه اقتصادی کشور نیز کمک بسزائی می کند و به دلیل نیاز به کارگر و افراد متخصص برای ادامه کار و تولید، باعث اشتغال زائی در منطقه و کمک به حل معضل بیکاری می نماید.
واحد طراحی شده توسط موسسه پژوهش گستر پیمان، واحد کوچکی از پالایشگاه می باشد، با این تفاوت که در آن انواع خوراک موجود در بازار و بورس چون (vacuum bottom) VB,Slops ,PDATar و مواد پسماند و کم ارزش پالایشگاه‌ها مانند نفت کوره و... را به انواع قیر چون 50/40 – 70/60 – 100/85 – 300/200 – 15/90 - 10/110 با کیفیت تبدیل می نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.FGPCO.ir مراجعه فرمایید.
E-mail: Support@fgpco.ir

آدرس: تهران- فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7
تلفکس :77730238 و 77730245 (21-98+)
ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل
تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم