تور سریلانکا کلمبو/بنتوتا ویژه آذر ماه تا نوروز 95


  • armin
  • ۰۲۱۲۶۴۱۰۱۳۰-۳۲
  • armin.lashgari@yahoo.com
  • تهران،خیابان شهید دستگردی(ظفر)،خیابان فرید افشار،بلوار آرش شرقی،خیابان دلیری،کوچه ی حیدری،پلاک ۴۸،ط۱
  • بازدید : ۶۹۴۶

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


سریلانکا،شبیه قاره ای زیبا در انتهای جنوب هند و در آخرین قسمت از خاک آن قرار گرفته است که بدلیل موقعیت جفرافیایی خاص این جزیره ی زیبای گرمسیری به گوشواره هند شهرت دارد.نام قدیمی این جزیره سیلان بوده و هنوز هم مهمترین محصول کشاورزی آن با نام چای سیلان شناخته می شود،بیشترین محبوبیت سریلانکا بخاطر گوناگونی آب و هوای این جزیره است که آن را به جزیره ای برای تمام فصول سال تبدیل کرده است،واحد پول این کشور روپیه است و از شهرهای مهم آن میتوان به کندی-گاله-دهیوالا-لاوینیا-موراتوو-جفنا و پایتخت این کشور که یکی از بهترین جزایر از نظر مردم دنیا است. از زیباترین جاذبه های گردشگری سریلانکا کوه سیجیریا-معبد دندان-دشت هورتون(پارک ملی)-پارک ملی یالا-باغ گیاه شناسی سلطنتی-غار معبد دامبولا که همه روزه مهمانان زیادی را دور خود جمع میکنند.
جشن ها و تعطیلات رسمی سریلانکا:
تعطیلات رسمی سریلانکا 26 روز است که 3 روز آن عید فطر،عید قربان،و میلاد پیامبر اکرم (ص) است.
از معروف ترین فستیوال هایی که هر سال در سریلانکا برگزار میشود،اسالا پراهرا (esala prahrah) و هر سال به مدت 10 روز در ماه های جولای و اگوست برگزار میگردد.
در سریلانکا روز های پویا(poya days) که مصادف با ماه کامل در آسمان است،تعطیل عمومی است،در این روز افراد بودایی به معابد رفته و روزه میگیرند و به شدت از تفریحات و مادیات پرهیز می کنند.
رزرو تمامی هتل های لوکس و ارزان قیمت سریلانکا:1.هتل هیلتون کامبو2.هتل ایندرا رجنت3.هتل سینامن لاکزیت4.هتل آپارتمان گلبال تاورز لند5.هتل رناکا سیتی6.هتل ساپفیر کامبو7.هتل گراند اورینتال8.هتل پارک سیتریت9.هتل کلمبو رزیدنس
گشت های ویژه سریلانکا:یتیم خانه فیل های پیناوالا،باغ های ادویه جات ماواناله،گشت شهری کندی،گشت شهری گاله،سواحل گس گودا،بازدید از پرورشگاه لاکپشت ها،گشت شهری کلمبو،سواحل نگومبو،قلعه ی سیجیریا،گشت شهری نووارا الیا،باغ گیاه شناسی پرادنیات،
همچنین میتوانید برای رزرو تور سریلانکا با شماره تماس های ما تماس بگیرید:021-22905076-26410130-32
آژانس جهانگیر گشت آسمان مجری مستقیم تورهای جزایری سریلانکا در آذر ماه 95 و نوروز 95