تور های ویژه تایلند پاییز-زمستان 94


  • armin
  • ۰۲۱۲۶۴۱۰۱۳۰-۳۲
  • armin.lashgari@yahoo.com
  • تهران،خیابان شهید دستگردی(ظفر)،خیابان فرید افشار،بلوار آرش شرقی،خیابان دلیری،کوچه ی حیدری،پلاک ۴۸،ط۱
  • بازدید : ۷۵۰۴

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


آژانس جهانگیر گشت آسمان مجری مستقیم تور های توریستی تایلند و همچنین کارگزار مستقیم تمامی هتل های کشور تایلند میباشد شما متوانید برای رزرو تور تایلند+رزرو هتل در شهر مورد نظر خود+ترانسفر زمینی تا هتل و رزرو بلیط پرواز مستقیم تا تایلند و ویزای تایلند را از آژانس ما تهیه فرمایید:021-26410130-32 و یا سری به وبسایت jahangirgasht.com بزنید. درباره تایلند
درباره ی تایلند:
تایلند کشوری است در جنوب شرقی آسیا. پایتخت آن و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک است. کشور تایلند دارای ۵۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد که ۴٪ آن را آب تشکیل داده‌است.
تا سال ۱۹۳۹ نام رسمی این کشور «سیام» بود . از ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ نیز سیام خوانده می‌شد تا آن‌که با اعلام رسمی دولت نام آن به تایلند تغییر یافت. واژه «تای» در زبان تایلندی علاوه بر نام قوم تای، که اکثریت مردم کشور را تشکیل می‌دهند، به معنی «آزادی» نیز هست.
تاریخ پرچم کشور تایلند از سه رنگ سفید و قرمز و آبی تشکیل شده که رنگ قرمز نماد ملت ، رنگ سفید نشان مذهب و رنگ آبی نماد حکومت سلطنتی است.
از معروف ترین شهر ها و جهای دیدنی تایلند میتوان به:
۱- بانکوک:بانکوک پایتخت و بزرگترین شهر تایلند است. در بانکوک محلهای زیادی وجود دارد که روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران خارجی از این محلها بازدید میکنند. و به ۲ دسته قسیم میشوند.
۱- محلهای مناسب برای شب
۲- محلهایی که فقط در طی روز میتوان از آنها بازدید کرد٬ ۱- رویال کانال ۲- گرند پلاس یا معبد بزرگ بودا ۳- بازار جواهرات ۴- موزه ملی ۵- گالری ملی ۶- پارک تفریحی دریم وورد یا دنیای رویا ۷-گرند زوو یا باغ وحش بزرگ و ....
محلهائی که ۲۴ ساعت شبانه روز باز است 
۱- کَوسن رود یا خیابان کَوسن
۲- سیلوم رود یا خیابان سیلوم
۳ـ سُخومویت رود یا خیابان سُخومویت.
اطلاعاتی درباره ی جزیره ی پوکت:
نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده است،شهر پوکت در زمان قدیم شهری باستانی در دوران حکومت سوکوتای بوده است.
آب و هوای شهر پوکت:
هوای استواءی و آرام همراه با باد ملایم و دمای متناسب.به طور کلی این شهر به دو فصل تابستان و بارانی جدا میشوند.فصل بارانی از پنجم میلادی تا ماه یازدهم ادامه دارد و فصل تابستان از آغاز ماه دوازدهم تا ماه چهارم می باشد و در فصل تابستان هوای آن خوب و آسمان صاف و دیدنی می شود.
مکان های جالب و دیدنی شهر پوکت:
1.کوه رنگ2.ساپان هبل3.تیک بوران4.با غ پروانه5.موبان تای و باغ پوکت6.جزیره ی سی ری7.باغ وحش پوکت8.معبد چالانک9.خلیج چالانک10.شبه جزیره ی کا11.ساحل را وای12.شبه جزیره ی پاروم تیپ13.هات کارون14.موزه صدف پوکت15.خلیج سین
جاذبه های توریستی ساموئی:
کارهای زیادی در کوه ساموئی میتوان انجام داد و کار مشکل انتخاب بهترین گردشها برای شما و خانواده تان میباشد . چه غواصی در زیرآب باشد و یا سواری بر فیل و کشف جزایر ،چه رفتن به جشنها.آکواریوم و باغ وحشهای کوچک، مکانی جالب برای توریستها هستندتعدادی تورهای یک روزه در اطراف ساموئی هستند که میتوانید آنها را امتحان کنید .عمدتا بازدید از معابد بودایی و صخره پدر بزرگ و مادر بزرگ از بهترین انتخاب ها هستند .شما امکان رفتن به تور های نمایش میمونها و سواری بر فیل یا بوفالو سواری را دارید.این تورها به صورت نیم روز و یا تمام روز هستند و راهنمای تور با زبانهای مختلف برای شما در دسترس هستند .