تور مالدیو ویژه پاییز-زمستان 94


  • armin
  • ۰۲۱۲۶۴۱۰۱۳۰-۳۲
  • armin.lashgari@yahoo.com
  • تهران،خیابان شهید دستگردی(ظفر)،خیابان فرید افشار،بلوار آرش شرقی،خیابان دلیری،کوچه ی حیدری،پلاک ۴۸،ط۱
  • بازدید : ۸۶۹۷

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


تور مالدیو ویژه پاییز-زمستان 94
تور های ویژه با نرخ های فوق العاده برای جزیره ی زیبای مالدیو پاییز94-نوروز95
شما میتوانید از طرق آژانس جهانگیر گشت آسمان به صورت شبانه روزی اقدام به خرید بلیط مالدیو و اکـثر نقاط جهان اقدام فرمایید همچنین میتوانید سری به وبسایت ما www.jahangirgasht.com بزنید و از نرخ تور های پاییزی آژانس ما مطلع گردید.
مالدیو کشوری است جزیره‌ای در اقیانوس هند که پایتخت آن ماله است. مجمع الجزایر مالدیو در جنوب غربی کرانه‌های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصله ی آن تا کرانه‌های هند، ۶۰۰ کیلومتر است. مالدیو شامل ۱۱۹۲ جزیره مرجانی کوچک، مسطح و کم‌ارتفاع و شمار زیادی آبسنگ است که تنها ۲۰۲ جزیره از آنها مسکونی هستند، روی هم رفته ۲۹۸ کیلومتر مربع پهناوری دارند و تنها 3/0% قلمرو مالدیو را پوشش می‌دهند.
جاذبه های گردشگری
برخی از جزایر مالدیو برای گردشگری اختصاص یافته‌اند. در این جزایر هتل‌هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیماّ از فرودگاه بین‌المللی ماله به این جزایر می‌آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. مرداب های صاف و زلال و کم عمق فیروزه ای رنگ، سواحل زیبا با شن های سفید، سفر باقایق های تفریحی و هواپیماهای دریایی، ورزشهای آبی، موزه ملی و کاخ ریاست جمهوری، مسجد جمعه ماله، مغازه های ماهی فروشی و میوه فروشی و فروشگاههای محلی.
آب و هوای مالدیو:
آب و هوای مالدیو گرمسیری است و درجه هوا در طول سال حدود 30 درجه سانتیگراد است،با این حال در بین ماه های آوریل تا اکتبر بارندگی های زیادی در این کشور رخ میدهد که ناشی از باران های موسمی اقیانوس هند است.