تور آنتالیا ویژه نوروز 95


  • armin
  • ۰۲۱۲۶۴۱۰۱۳۰-۳۲
  • armin.lashgari@yahoo.com
  • تهران،خیابان شهید دستگردی(ظفر)،خیابان فرید افشار،بلوار آرش شرقی،خیابان دلیری،کوچه ی حیدری،پلاک ۴۸،ط۱
  • بازدید : ۸۷۹۵

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


تور نوروزی سال 1395 برای آنتالیا همراه با گشت های ویژه های و رزرو هتل های لوکس و ارزان قیمت و رزرو انواع ترانسفر های فرودگاهی و بیمه کامل مسافر
شما میتوانید در نوروز سال 95 برای رزرو کلیه ی هتل های لوکس انتالیا مانند:
1.MARDAN PALACE
2.ICE HOTELS SANTAI
3.ALVA DONNA EXCLUSIVE
4. MAXX ROYAL
5.GRAND PARK LARA
اقدام فرمایید,رزرو تمامی هتل های لوکس یا ارزان قیمت آنتالیا بصورت آنی و لحظه ای انجام میگیرد.
درباره ی انتالیا:
آنتالیا از کوههای توروس با پوشش گیاهی از درختان کاج بسمت پایین جایی که دریای زلال و جوشان مدیترانه قرار گرفته امتداد می یابد و به خط ساحلی نا منظم خلیج دور دست منتهی میگردد.
این شهر مرکز صنعت گردشگری ترکیه است و ۳۰ درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه به این شهر وارد می‌شوند. این استان دارای ۶۵۷ کیلومتر ساحل است که پلاژها، بندرها و شهرهای باستانی زیادی در کنار آن قرار دارد از جمله محل باستانی زانتوس که در فهرست میراث جهانی قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این شهر در منطقه دریای مدیترانه واقع شده، در شرق آنتالیا شهرهای مرسین و کارامان، در شمالش قونیه، اسپارتا و بوردور، در غربش موغلا و در جنوبش دریای مدیترانه می باشد.

از رستوران های معروف انتالیا:
1. رستوران وانیلا لانج آنتالیا
این رستوران یکی از زیبا ترین و بهترین رستوران های آنتالیا است و در آن انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، استیک و خوراکهای بین المللی سرو می شود . شما می توانید صبحانه ، نهار و یا شامی دلچسب را در این رستوران به همراه دوستان و یا خانواده خود میل کنید .



2.رستوران آرکاداش بالیک آنتالیا
منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید . مسافران تور آنتالیا با آمدن به این رستوران لحظات خوبی را تجربه خواهند کرد .

3. رستوران alp pasa آنتالیا
این رستوران در هتل alp pasa واقعه شده است و دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ترکی است ،کیفیت غداها فوق العاده و دارای طعم لذیذ و به یاد ماندنی می باشد . اگر به شهر آنتالیا سفر کردید حتما سری هم به این رستوران بزنید.

و اما بهترین مراکز خرید در شهر زیبای آنتالیا:
مرکز خرید مارک آنتالیا-مرکز خرید دپو آنتالیا-مرکز خرید میگروس آنتالیا-مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا-مرکز خرید تراسیتی آنتالیا



همچنین میتوانید برای رزرو قطار اروپا و یا تور های اروپایی و اخذ ویزای شینگن با ما تماس بگیرید:021-26410130-32