حمل و نقل تهران


  • المیرا پناهی
  • ۰۲۱۸۸۴۵۴۵۴۵-۶
  • elmirapanahi2000@gmail.com
  • اکباتان - بلوکb
  • بازدید : ۷۴۳۱

سایت تبلیغاتی

قیمت : 0


اتو بار شریعتی که در زمینه حمل و نقل تهران کار می کند.
به عنوان یک مرکز تخصصی اسباب کشی با در اختیار داشتن کادر مجرب ، کارگران ورزیده و تجهیزات و کامیون های مخصوص سر پوشیده همچون خاور، کامیونت های ایسوزوو هیوندای و نیسان وانت، ارائه دهنده کلیه خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری ،جهیزیه، مبلمان، حمل یخچال های ساید،پیانو، گاو صندوق ، بسته بندی و حمل انواع کالا در تهران و شهرستان می باشد. این مرکز دارای مجوز رسمی از اتحادیه (کد314) به شماره ثبت 112133 و دارای شعب فراوانی در کلیه مناطق تهران می باشد. شما می توانید برای دریافت تلفن تماس نزدیکترین شعبه با 118 تماس گرفته و یا اینجا کلیک کنید.
اتو بار شریعتی در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه کلیه خدمات اسباب کشی و باربری ارزان قیمت به همه مناطق تهران و کشور،در اختیار کلیه شهروان عزیز می باشد.
شما می توانید فقط با یک تماس و یا تکمیل فرم رزرو اسباب کشی به آسان ترین روش ممکن اسباب کشی نمایید.
حمل و نقل تهران
http://www.shariatibar.com
ازاینکه باربری شریعتی را جهت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل خود انتخاب نموده اید از شما سپاسگزاریم. لازم به ذکر است شما می توانید شماره تماس نزدیکترین شعبه را در لیست شعب مشاهده نمایید. همچنین می توانید شماره های ما را از 118 بخواهید. لازم به ذکر است 118 بر اساس شماره تماس گیرنده به صورت اتوماتیک شماره نزدیک ترین شعبه را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین می توانید به منظور سهولت و صرفه جویی در وقت از فرم رزرو اسباب کشی که بر روی سایت قرار دارد استفاده نمایید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
شماره تماس :
6 - 45 45 45 88 -021
تلفن همراه : 21 21 721 0935
پست الکترونیکی : info@shariatibar.com