تلفن سانترال مدل KX-T7050


  • گروه فنی مهندسی ارتباط
  • ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰
  • mail.ertebat@gmail.com
  • کریمخان، خیابان حسینی، ساختمان۱۲، واحد۵
  • بازدید : ۷۵۵۰

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


تلفن سانترال مدل KX-T7050
**************************
**************************
تلفن رومیزی آنالوگ بدون صفحه نمایشگر با قابلیت تنظیم صدا در هنگام مکالمه و تنظیم صدای زنگ گوشی به همراه کلیدهای میانبر تماسی (dss)
در هنگام تولید دستگاه سانترال kx-TAG16 , kx_TA308 پاناسونیک تلفن هایی خاص برای اتصال به آنها طراحی نمود و نام این دسته از محصولات را به دلیل ماهیت ترکیبی ارسال دریافت اطلاعات داشتند تلفن هایبرید نامید. این دسته از محصولات در مدل های مختلف با ویژگی های گوناون متناسب با نیاز هر فرد شناخته شد.
Kx-T7050 تلفن هایبرید است که به دلیل نداشتن صفحه نمایشگر، استفاده از آن برای افراد معمولی مناسب بود. و یا در هنگامی که فرد از کارت کالرآیدی استفاده نمی کرد بسیار مناسب بود. این تلفن ساده کلیدهای میانبر تماسی و مدیریتی دارد که به فرد کمک می کند تا بدون نیاز به صفحه نمایشگر برنامه هایی خاص را فعال کند.
در گوشه سمت چپ تلفن دو کلید طراحی شده است که به فرد کمک می کند تا بدین وسیله صدای گوشی را در هنگام مکالمه و یا صدای زنگ تلفن را تغییر دهد که در مدل های جدید این دسته از تلفن ها این دو کلید حذف شده و نیز استفاده از کلید هدایتگر بر روی گوشی می توان صدای گوشی را تنظیم نمود.
ظاهر کاملا معمولی این تلفن سبب شده است که فرد در هنگام خرید این محصول و ماشبه تلفن های مشابه از این دسته با ظاهری زیباتر از خرید این محصول منصرف شود. به همین دلیل پاناسونیک تولید این محصول را متوقف کرد.
**************************
**************************
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0218894100 تماس حاصل فرمائید.