آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی
آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی

شهر دبی، یکی از لوکس ترین و گران ترین شهرهای دنیاست که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. گران بودن این شهر به این معنی نیست که شما نمی توانید سفری ارزان به دبی داشته باشید. برعکس، با هر هزینه و بودجه ای که به دبی سفر کنید، این امکان برای شما وجود دارد که یک اقامتگاه مناسب پیدا کرده و غذاهایی ارزان و خوشمزه نوش جان کنید. در این بخش تصمیم داریم، ارزانترین رستوران های دبی از نگاه گردشگران را به شما معرفی کنیم. در اینجا علاوه بر اسم و آدرس بهترین رستوران های ارزان دبی منوی غذایی، امکانات و هزینه یک وعده غذایی را نیز برای شما آورده ایم. با داشتن این اطلاعات شما می توانید انتخاب بهتری در بین رستوران های ارزان دبی داشته و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.
پاناسونیک اولین دوربین خود با قابلیت ضبط فیلم‌های 6K را معرفی کرد
پاناسونیک اولین دوربین خود با قابلیت ضبط فیلم‌های 6K را معرفی کرد

پاناسونیک دوربین جدید خود را با قابلیت فیلمبرداری 6K معرفی کرد. شرکت‌هایی مثل کانن و نیکون اولین دوربین فول‌فریم بدون آینه را در سال گذشته معرفی کردند. پاناسونیک نیز از این قافله جا نماند و پس از یک سال با معرفی سری جدید دوربین‌های لومیکس وارد رقابت با سایر شرکت‌های بزرگ شد. این دوربین با نام Panasonic Lumix S1H معرفی شده است.
مناطق گردشگری یزد
مناطق گردشگری یزد

یزد، شهر کویری ایران، شهر جذابیت های تاریخی بی حد و حصر، شهری که حالا نه یک اثر آن بلکه تماما ثبت جهانی شده است و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. یزد همان جایی است که اولین بنای خشتی جهان در آن قرار گرفته است و البته که دومین شهر تاریخی جهان هم هست. با هم می خواهیم به شهر بادگیرها برویم و یادتان باشد که مناطق گردشگری یزد بسیارند با این حال در این جا به ۸ مورد از آن ها اشاره می کنیم. الی گشت را همراهی کنید:
نکاتی در مورد ست کردن کیف با مانتو
نکاتی در مورد ست کردن کیف با مانتو

بنا به گزارش کارشناسان فروشگاه بزرگ ایرانیان، خانم ها معمولا به دنبال یافتن نکاتی در مورد ست کردن کیف با مانتوو سایر لباس هایشان هستند و به این معتقدند که استایلشان بدون کیف کامل نیست. در مقاله ی حاضر شده اصول ست کردن کیف با مانتو آموزش داده می شود با ما همراه باشید و به نکات گفته شده توجه کنید.