تلفن سانترال مدل KX-T7735


  • گروه فنی مهندسی ارتباط
  • ۰۲۱۸۸۹۴۱۰۰۰
  • mail.ertebat@gmail.com
  • کریمخان، خیابان حسینی، ساختمان۱۲، واحد۵
  • بازدید : ۷۸۰۳

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


تلفن سانترال مدل KX-T7735
****************************
****************************
تلفن هایبرید برای نصب و اتصال در دستگاه سانترال با صفحه نمایشگر سه سطری برای مشاهده بهتر اطلاعات بر روی گوشی با قابلیت برنامه ریزی دستگاه سانترال کم ظرفیت.
تلفنی زیبا با کارایی ناکافی
****************************
****************************
اولین تعریفی که از این تلفن در اولیه مشاهده در ذهن می آید. وجود صفحه نمایشگر مناسب، کلیدهای بسیار زیبا، کلیدهای مدیریتی میانبر طراحی شده بر روی گوشی باعث شده تا در کنار یکدیگر این گوشی به محصولی بسیار مناسب مبدل گردد. اما همه چیز فقط زیبایی محصول به حساب نمی آید.
پاناسونیک بعد از تولید T7730 تصمیم گرفت تا این محصول را با طراحی زیبا و شیک تر وارد بازار کند. به همین دلیل گوشی kx-7735 را طراحی و تولید نمود این گوشی علاوه بر ویژگی های موجود در تلفن اصلی با بزرگتر صفحه نمایشگر و اضافه کردن 12 کلید میانبر تماسی (dss) به صورت نمایشی محصول را تکمیل نمود.
بزرگ شدن صفحه نمایشگر و افزایش 2 خط دیگر به مدل اصلی سبب شد تا بتوان تاریخ و ساعت و اطلاعات بیشتری را در آن مشاهده نمود که این امر در هنگام مشاهده شماره های تماس گیرنده به فرد کمک بیشتری می کند. زیرا می تواند و زمان و تاریخ تماس را به راحتی مشاهده کند. در اولین بررسی و مشاهده گوشی، فرد 24 کلید میانبر تماسی را بر روی آن مشاهده می کند اما با کمی دقت فرد متوجه می شود که این دو ردیف 12 تایی کلید تفاوت ظاهری داشته و با لمس کلید ها متوجه می شود که 12 کلید سمت راست گوشی نایش است و فقط برای زیباتر کردن گوشی تعبیه شده است. که این آگاهی سبب دلزدگی فرد از این گوشی می شود.
****************************
****************************
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02188941000 تماس حاصل فرمائید.