امتیاز عالی دوربین چرخشی ذن‌فون 6 در وب‌سایت DxOMark
امتیاز عالی دوربین چرخشی ذن‌فون 6 در وب‌سایت DxOMark

وب‌سایت DxOMark در آخرین مطلب خود، به بررسی دوربین تلفن ایسوس ذنفون 6 پرداخت. این وب‌سایت برای اولین بار تصمیم گرفت تا یک دوربین چرخشی را مورد بررسی قرار دهد. البته هنوز بررسی کامل DxOMark از این دوربین منتشر نشده، اما امتیازات مربوط به دوربین سلفی ذنفون 6 در خروجی این سایت قرار گرفته است.
چرا باید حداقل ۲ ساعت در هفته را در طبیعت بگذرانیم؟
چرا باید حداقل ۲ ساعت در هفته را در طبیعت بگذرانیم؟

طی چند سال اخیر، افراد و سازمان‌های علمی‌ـ‌تحقیقاتی فعالیت‌های زیادی برای بررسی تأثیر طبیعت گردی بر سلامتی انسان انجام داده‌اند. طبق نتایج به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد گردش در طبیعت، هم برای سلامت جسمانی و هم برای سلامت روانمفید است. آخرین تحقیقات در این باره را محققان دانشگاه اگزتر انگلیس انجام داده‌اند. این محققان قصد داشته‌اند به این موضوع پی ببرند که در هفته چند ساعت باید طبیعت‌گردی کنیم. طبق نتیجهٔ حاصل‌شده به‌نظر می‌رسد این مدت‌زمان دست‌کم ۱۲۰ دقیقه است. طبیعتا سپری کردن زمانِ بیشتر نتایج سودمندتری به‌دنبال خواهد داشت. در ادامهٔ این مقاله، جزئیات بیشتری دربارهٔ نتایج این تحقیقات در اختیارتان قرار خواهیم داد.
زیباترین مدل طراحی دکوراسیون داخلی +عکس
زیباترین مدل طراحی دکوراسیون داخلی +عکس

گروهی از طراحان چیره دست، بهترین ایده‌ها و طرح‌ها برای دکوراسیون داخلی منازل را به عنوان برترین‌های سال ۲۰۱۳ انتخاب کردند. خانه‌هایی ساده اما فوق‌العاده چشم‌گیر.علاقه‌مندان به دنیای طراحی داخلی و دکوراسیون منازل به طور حتم با اسم سایت معتبر Houzz آشنایی دارند.اکنون در آخرین روزهای سال ۲۰۱۳ میلادی، مهندسان، معماران و آرشیتکت‌های برجسته این موسسه طراحی دور هم جمع شدند تا برترین پروژه‌های سال را انتخاب کنند.