دستگاه ثبات تزریق دوغاب سیمان LogAB ساخت شرکت آبرون


  • محمدرضا قریشی
  • ۰۹۱۳۹۶۰۴۲۷۶
  • mr.ghoreishi_mine@yahoo.com
  • اصفهان، خیابان میر، حدفاصل پل هوایی و چهارراه مصلی، روبروی سرپرستی بانک مسکن،پلاک ۱۱۱
  • بازدید : ۸۲۶۷

سایت تبلیغاتی


این دستگاه یک سیستم دقیق و مجهز جهت ثبت پارامترهای کلیدی در عملیات تزریق دوغاب سیمان در پروژه های احداث سد، تونل، مترو، معدن و... می باشد. این دستگاه پیشرفته همگام با تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از تجهیزات ابزار دقیق برند های معتبر اروپایی تهیه و تولید شده است.
LogAB توانایی محاسبه، نمایش و ذخیره پارامتر هایی نظیر فشار، دما، حجم و دبی را بصورت همزمان دارا می باشد. این دستگاه همچنین قابلیت ثبت داده های تزریق را از یک تا چهار کانال بصورت همزمان دارا می باشد. اطلاعات به روی یک کارت حافظه ذخیره می شود، کارت حافظه می تواند بعنوان یک آرشیو نگهداری دائم اطلاعات برای بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد.
اطلاعات وارد شده به عنوان یک فایل متنی ذخیره می شود و می توان آن را به راحتی در برنامه اکسل استاندارد مایکروسافت جهت مشاهده و پرینت گرفتن وارد کرد، تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه گرافیکی آنها نیز امکان پذیر می باشد.
اطلاعات فنی:
محدوده دبی سنج: صفر تا 200 لیتر بر دقیقه (0-40bar)
محدوده سنسور فشار: صفر تا 100bar
محدوده دما سنج: 20- تا 80+ درجه سانتی گراد
ویژگی های دستگاه LogAB:
دقت بالا – حفاظت در برابر نوسانات شدید برق – دارای صفحه نمایش رنگی و محیط گرافیکی زیبا -سهولت استفاده با بکارگیری تکنولوژی Touch Screen – طراحی در مدل های 1 تا 4 کاناله – امکان دور کردن تجهیزات اندازه گیری تا فاصله 500 متری از دستگاه ثبات – طراحی بدنه کاملا صنعتی و ضد آب – امکان به روز رسانی و دانلود نسخه های جدید نرم افزار دستگاه از طریق سرویس اینترنت – تحویل سریع – قیمت رقابتی نسبت به سایر برند ها – یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش معتبر.