مرتضی کلانتریان، مترجمی که همچون قهرمان داستانش خودکشی کرد!
مرتضی کلانتریان، مترجمی که همچون قهرمان داستانش خودکشی کرد!

مرتضی کلانتریان، حقوق‌دان و مترجم صاحب‌نام، یکشنبه به زندگی خود پایان داد. این مترجم ۸۷ ساله خود را از پنجره منزلش در محله بهجت‌آباد تهران به پایین پرت کرد و جان سپرد. درست به شیوه قهرمان داستان «دیدار به قیامت»
فال روزانه
فال روزانه

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانهمتفاوتی ارائه می شود.
با ارتقاء کدام بخش سخت افزاری ، سرعت و عملکرد کامپیوتر افزایش می یابد؟
با ارتقاء کدام بخش سخت افزاری ، سرعت و عملکرد کامپیوتر افزایش می یابد؟

آیا سرعت کامپیوتر شما به اندازه ی کافی مورد قبول است و به راحتی می توانید هرپردازشی را انجام دهید؟ آیا برای بوت شدن و بالا آمدن زمان زیادی را سپری می کند و یا هنگام استفاده از برنامه های سنگین مانند فتوشاپ سیستم شما سخت کار کرده و پردازش ها را دیر انجام می دهد و به نوع دیگری کند می شود؟
سه ‌اصل سلامت روان
سه ‌اصل سلامت روان

بدون تردید آرامش اولین شرط روان سالم است و در سایه آن می‌توان به شکل متعادلی به سایر امور زندگی و پیشرفت هم رسید. البته منظور از آرامش، آرامش نسبی و نداشتن دغدغه‌های متعدد و گاه فلج‌کننده است.
چه مدل لباس عروسی بپوشم؟ 
چه مدل لباس عروسی بپوشم؟ 

اگر به مراسم عروسی خود نزدیک هستید مانند همه، نگرانی‌­ها و استرس‌­هایی را برای شب عروسی خود دارید. یکی از نگرانی‌­هایی که اکثر خانم‌‌­ها در نزدیک شدن مراسم عروسی خود دارند، لباس عروس آن‌­هاست. این نگرانی و استرس ناشی از انتظارات زیادی است که شما برای آن شب از خودتان دارید. برای کم کردن نگرانی‌‌هایتان، پیشنهاد ما به شما این است که به خرید لباس عروسی خود مانند یک خرید لباس ساده ولی به طور هوشمندانه و آگاهانه نگاه کنید. این خرید باید یکی از لذت بخش‌ترین خرید های زندگی شما باشد. پس به شما پیشنهاد می‌­دهیم به عنوان یک خانم قبل از خرید لباس عروسی خود مقاله‌ی زیر را بخوانید، مطمئناً از آن لذت خواهید برد و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت.