بزرگترین شهربازی دنیا؛ هیجان انگیزترین و پرسرعت ترین شهربازی ها
بزرگترین شهربازی دنیا؛ هیجان انگیزترین و پرسرعت ترین شهربازی ها

یکی از بزرگترین و هیجان انگیز‌ترین شهربازی‌های دنیا، شهربازی دنیای فراری در جزیره یاس ابوظبی (دبی) قرار گرفته است که رکورد بزرگترین شهربازی دنیا ولی سرپوشیده را نیز ثبت کرده است. پس از آن شهربازی سیکس فلاگز (Six Flags) در آمریکا یکی از هیجان انگیز‌ترین‌هاست.
نشانه‌های فلج‌ اطفال چیست؟
نشانه‌های فلج‌ اطفال چیست؟

پولیومیلیت Poliomyelitis یا فلج اطفال نوعی بیماری ویروسی است که در آن ویروس مولد بیماری موجب آسیب تعدادی از سلول‌های نخاع شده و بدنبال آن تعدادی از عضلات اندام‌های بیمار فلج میشوند. این بیماری با انجام واکسیناسیون تا حد زیادی در بسیاری از نقاط دنیا ریشه کن شده است، ولی در بعضی کشور‌ها مانند پاکستان و افغانستان همچنان وجود دارد.
دیدنی‌های بوشهر و سفر به خاک گرم جنوب
دیدنی‌های بوشهر و سفر به خاک گرم جنوب

نواحی جنوبی ایران یکی از چشمگیرترین مناطق کشور هستند که دنیایی از زیبایی را در خود جای داده‌اند. خاک جنوب، نیرویی جادویی دارد و شگفتی‌های اقلیم آن، هوش از سر هر گردشگری می‌برد. بوشهر جزو مناطقی است که زیبایی‌های طبیعی و هنر دست مردمانش، این اقلیم را به سرزمینی دیدنی تبدیل کرده است. دیدنی‌های بوشهر از جنس دریا و خورشید هستند و آب‌وهوای گرم جنوب، بر هر جاذبه‌ٔ طبیعی، تاریخی و معماری این منطقه اثرگذار بوده است. کوله‌بارتان را برای سفر به سرزمین طلایی جنوب بندید و با ما همراه شوید تا با دیدنی‌های بوشهر آشنا شویم.
طرح های مختلف برای اتاق نشیمن
طرح های مختلف برای اتاق نشیمن

اتاق خواب یکی از اتاق هایی است که باید نسبت به قسمت های دیگر خانه شما خاص تر باشد و این نیاز زمانی برطرف می شود که شما در مرحله اول اصول اولیه دکوراسیون خانه را بدانید و باتوجه به این موضوع اتاق خواب خود را طراحی کنید. در ادامه بحث طراحی دکوراسیون، از طرح های مختلف برای اتاق نشیمن شما صحبت خواهیم کرد.
مبطلات نماز شامل چه مواردی هستند؟
مبطلات نماز شامل چه مواردی هستند؟

مبطلات نماز که شامل دوازده مورد می‌شوند، مسائلی هستند که ممکن است در میان اقامه نماز باعث باطل شدن آن شوند. این مبطلات شامل مواردی همچون از بین رفتن شروط نماز، ابطال وضو و... است.