تابلو تبلیغاتی استرابورد


  • کرمی
  • ۰۲۱۳۳۱۷۷۹۳۶-۰۹۱۲۸۵۷۴۵۲۹
  • tablightabesh@gmail.com
  • tabeshtabligh.ir
  • بازدید : ۸۶۰۰

سایت تبلیغاتی

قیمت : 000


کانونها و شرکتهای تبلیغاتی در جهت تحقق اهداف تبلیغاتی خود و به منظور تشویق اذهان عمومی به تبلیغات سعی دارند با ارائه روشها و راهکارهای جدید تبلیغاتی، نظر شهروندان را همسو با اهداف تبلیغاتی خود کنند. از این رو بسته به فضا و شرایط تبلیغ ممکن است از روشهای منحصر به فردی استفاده نمایند.
همکارانی که در تبلیغات محیطی فعالیت دارند بیلبورد را رایج ترین روش تبلیغاتی به منظور نصب واکران بنر های تبلیغاتی خود در الویت قرار می دهند، اما این روش برای تبلیغات محیطی پارتیزانی روشی پر هزینه و زمان بر است.
در همین راستا و به منظور امکان تبلیغ برای بنگاههای اقتصادی و تولید کننده ها، تابش تبلیغ سازه های جدید با نام استرابرد را به شما همکاران گرامی پیشنهاد می دهد.
این سازه ضمن برخورداری از طراحی زیبا، امکان اکران بنر در ابعاد 8/2 ×8/3 متر مربع را فراهم می سازد.
آنچه سازه استرابرد را از پایه بنر با فک متحرک متمایز می سازد بازوهای جانبی این سازه با امکان کشش بنر از کناره ها می باشد. این ویژه گی ضمن کمک به نصب و اکران صاف و بدون چروک بنر، از بنر در برابر تنشهای بادی محافظت کرده و از پارگی بنر جلوگیری میکند.
تابش تبلیغ با برخورداری از تیم مجرب تولید و فروش سازه های جدید تبلیغاتی استرابرد، آماده گی همکاری با همکاران گرامی را دارد.
لذا خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش با شماره 09128574529 تماس بگرید.