گیاهان آرامبخش برای درمان عصبانیت
گیاهان آرامبخش برای درمان عصبانیت

این ۷ درمان خانگی به کمک گیاهان انجام می‌شود و می‌توانند به کنترل عصبانیت شما کمک کنند. به این ترتیب می‌توانید با آرامش بیشتری زندگی کنید، استراحت بهتری داشته باشید و انرژی خود را برای چیز‌هایی صرف کنید که برایتان بدون دردسر و سالم هستند.
فرمول ساده موفقيت از ديدگاه موفق ترين افراد دنيا
فرمول ساده موفقيت از ديدگاه موفق ترين افراد دنيا

فرمول ساده موفقيت فرمول موفقيت واقعاً ساده است،در اين مقاله باهم به بررسي يكي از مهم‌ترین عوامل موفقيت می‌پردازیم،عاملي كه باعث می‌شود افراد موفق از افراد غير موفق متمايز شوند فرمول موفقيت را از ديد جي واتسون بنیان‌گذار شركت آی بي ام باهم بررسي می‌کنیم:
چه مدل لباس عروسی بپوشم؟ 
چه مدل لباس عروسی بپوشم؟ 

اگر به مراسم عروسی خود نزدیک هستید مانند همه، نگرانی‌­ها و استرس‌­هایی را برای شب عروسی خود دارید. یکی از نگرانی‌­هایی که اکثر خانم‌‌­ها در نزدیک شدن مراسم عروسی خود دارند، لباس عروس آن‌­هاست. این نگرانی و استرس ناشی از انتظارات زیادی است که شما برای آن شب از خودتان دارید. برای کم کردن نگرانی‌‌هایتان، پیشنهاد ما به شما این است که به خرید لباس عروسی خود مانند یک خرید لباس ساده ولی به طور هوشمندانه و آگاهانه نگاه کنید. این خرید باید یکی از لذت بخش‌ترین خرید های زندگی شما باشد. پس به شما پیشنهاد می‌­دهیم به عنوان یک خانم قبل از خرید لباس عروسی خود مقاله‌ی زیر را بخوانید، مطمئناً از آن لذت خواهید برد و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت.
خلاصه زندگینامه حضرت علی اکبر (ع) از ولادت تا شهادت
خلاصه زندگینامه حضرت علی اکبر (ع) از ولادت تا شهادت

حضرت علی اکبر (ع) فرزند امام حسین (ع) در روز یازدهم ماه شعبان به دنیا آمد. او را شبیه‌ترین فرد از نظر اخلاق و رفتار به پیامبر (ص) می‌دانند. حضرت علی اکبر (ع) اولین شهید از طایفه بنی‌هاشم در روز عاشورا بود. در این مطلب به جزئیات مربوط به زندگینامه حضرت علی اکبر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.