تولید برنامه و نرم افزار های موبایل (برنامه ساز ایزی اپ)


  • آفتاب
  • ۰۹۳۵۹۷۷۰۹۷۲
  • aftabapps.com@gmail.com
  • بازدید : ۹۹۸۶

سایت تبلیغاتی



-1 هر آنچه که در ذهن دارید را فقط با چند کلیک و بدون برنامه نویسی و دانش فنی به برنامه های پرطرفدار موبایل تبدیل کنید.
2 - در عرض کمتر از 5 دقیقه شما می توانید برنامه های موبایل با کیفیت و ظاهر عالی متناسب با برند (سازمان ، شرکت ، موسسه و ...) خود تولید کنید.
- 3 سهولت کار با برنامه ساز ایزی اپ از آب خوردن آسانتر است و دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه بالا برای کلاس های آموزشی یا استخدام برنامه نویس نخواهید داشت...
4- با هزینه پایین و لایسنس مادام العمر با ساخت بی نهایت برنامه های اندرویدی ، مشتریان و کاربران خود را حیرت زده کنید.
-5 طراحی پوسته ظاهری نرم افزار با استفاده از جدیدترین مفاهیم طراحی و استاندارد های جهانی بصورت کاملا حرفه ای ، پویا ، زیبا ، کارا ، جذاب با پشتیبانی از رابط های کاربری سنتی و مدرن.
-6 ساختار ما‍ژولار ایزی اپ و کدنویسی اصولی و بهینه ، این امکان را فراهم می کند تا تمام نیازها و خواسته های جدید کاربران را براساس تکنولوژی های روز فراهم کند.
-7 تمامی امکانات برنامه ساز ایزی اپ توسط مدیر سیستم قابل کنترل می باشد حتی امکانات جزیی در برنامه ساز
8 - ساخت نامحدود فهرست بصورت تو در تو.
9- دارای جستجوی فوق العاده قوی و سریع.
10- ساده بودن بیش از حد ورودی اطلاعات و ویرایش آن در برنامه ساز ایزی اپ.
11- پشتیبانی، بروزرسانی و توسعه نرم افزار برنامه ساز ایزی اپ بطور منظم.
12- به راحتی معرفی محصولات ، معرفی سایت ، ساخت رزومه کاری و تجاری ، برنامه های آموزشی برای مشتریان و کاربران تلفن همراه ، ساخت گالری تصویر از کار و حرفه خود ، تولید چکیده های پژوهشی و تحقیقاتی ، مقالات و ... را انجام دهید.
-13 مهم نیست خروجی برنامه ساز ایزی اپ را روی یک گوشی کوچک و یا روی یک تبلت بزرگ نصب کنید زیرا برنامه طوری بهینه شده است که برروی طیف وسیعی از دستگاه ها (تلفن همراه ، تبلت) به صورت مناسب اجرا شده و ایجاد کننده یک حس خوب و کاربر پسند برای کاربران باشد.
14- ایجاد تاثیر بسزا در رونق و کسب کار شما.

******جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دمو با شماره 09359770972 جناب آقای مهندس صادقی و یا با ایمیل aftabapps.com@gmail.com مکاتبه و یا به سایت aftabapps.com مراجعه فرمایید ******