عرضه گلکسی A60 با یک رنگ خاص و جدید
عرضه گلکسی A60 با یک رنگ خاص و جدید

بازار تلفن‌های هوشمند در چین یک بازار خاص به حساب می‌آید و علاوه‌بر تولیدکنندگان داخلی، شرکت‌های مشهوری مانند سامسونگ نیز در تلاش هستند تا این بازار پرمخاطب و خاص را از دست ندهند. آخرین حرکت سامسونگ برای جلب توجه در بازار وسیع چین، عرضه گلکسی A60 در یک رنگ منحصر به فرد و جدید است.
وارنیش دندان یا فلورایدتراپی در کودکان و بزرگسالان
وارنیش دندان یا فلورایدتراپی در کودکان و بزرگسالان

فلوراید یک ماده معدنی است که به‌ صورت طبیعی در پوسته زمین یافت می‌شود. همچنین فلوراید در برخی از مواد غذایی مصرفی ما مانند ماهی و آب شهری نیز وجود دارد. فلوراید فواید بسیاری برای دندان‌های ما دارد، اما مطالعات طولانی‌مدت نشان داده‌اند که فلوراید عامل بسیار مهمی در پیشگیری از پوسیدگی دندان محسوب می‌شود. فلوراید مانع از پوسیدگی دندان‌ها، چه دندان‌های موجود و چه دندان‌های در حال تشکیل در کودکان می‌شود. وقتی دندان به علت قرار گرفتن در محیط اسیدی مواد معدنی خود را از دست می‌دهد و شروع به پوسیدگی می‌کند، درمان با فلوراید می‌تواند در تقویت دندان‌ها مؤثر بوده و از تخریب مینای دندان جلوگیری به عمل آورد.
این افکار منفی برای افراد موفق خطرناک است
این افکار منفی برای افراد موفق خطرناک است

آیا تا به حال احساس خود را با افکار منفی خراب کرده اید؟ آیا شما در مورد افکار منفی که می دانید نباید به آنها فکر کنید، را در نظر می گیرید؟ حقیقت این است که بسیاری از ما این کار را انجام می دهیم. اما افکار منفی و سمی چیزی است که افراد موفق از آنها اجتناب می کنند زیرا می تواند به حرفه شان آسیب برساند.