ادبیات چیست؟ (cached)
ادبیات چیست؟ (cached)

زبان و ادبیات جلوه گاه اندیشه ، آرمان ، فرهنگ و تجارب و روحیات یک جامعه است . انسان ها در گذر زمان از زبان برای انتقال پیام ها ، عواطف و اندیشه های خویش بهره جسته اند و از ادبیات که زبان برتر است به عنو ان ابزاری در انتقال بهتر ، بایسته تر و مؤثرتر اندیشه خود استفاده کرده اند .
وارنیش دندان یا فلورایدتراپی در کودکان و بزرگسالان
وارنیش دندان یا فلورایدتراپی در کودکان و بزرگسالان

فلوراید یک ماده معدنی است که به‌ صورت طبیعی در پوسته زمین یافت می‌شود. همچنین فلوراید در برخی از مواد غذایی مصرفی ما مانند ماهی و آب شهری نیز وجود دارد. فلوراید فواید بسیاری برای دندان‌های ما دارد، اما مطالعات طولانی‌مدت نشان داده‌اند که فلوراید عامل بسیار مهمی در پیشگیری از پوسیدگی دندان محسوب می‌شود. فلوراید مانع از پوسیدگی دندان‌ها، چه دندان‌های موجود و چه دندان‌های در حال تشکیل در کودکان می‌شود. وقتی دندان به علت قرار گرفتن در محیط اسیدی مواد معدنی خود را از دست می‌دهد و شروع به پوسیدگی می‌کند، درمان با فلوراید می‌تواند در تقویت دندان‌ها مؤثر بوده و از تخریب مینای دندان جلوگیری به عمل آورد.
۳ روش‌ برای تهیه موم زردچوبه به منظور رفع موهای زائد
۳ روش‌ برای تهیه موم زردچوبه به منظور رفع موهای زائد

استفاده از موم زردچوبه برای از بین بردن مو‌های زائد روشی است که از قدیم تا کنون مورد استفاده قرار می‌گرفته است. برای این کار کافی است مقداری زردچوبه را با موادی مانند شیر، ماست، آرد نخود و... مخلوط کرده و بر مناطق مورد نظر پوست خود قرار دهید.