گران قیمت ترین خودروهای بازار ایران؛ دهگانه میلیاردی های پلاک ملی
گران قیمت ترین خودروهای بازار ایران؛ دهگانه میلیاردی های پلاک ملی

بازار خودروی ایران در نوع خود یکی از خاص ترین ها در جهان است، قواعد حاکم در این بازار بسیار متفاوت از نقاط دیگر دنیا بوده و کشف  اصول آن کاری تقریبا غیر ممکن است. با وجود فیلترهای مختلف برای ورود خودروهای خارجی، گهگاه خودروهای بسیار خاصی با روش های نه چندان واضح از این فیلترها عبور کرده و روانه خیابان و نمایشگاه های شمال شهر می شوند.
معبد گارنی، سفر به امپراطوری یونان - روم
معبد گارنی، سفر به امپراطوری یونان - روم

معبد گارنی، نماد قدرت و شکوه ارمنستان کلاسیک است. به گفته برخی باستان شناسان این بنا در دوران پیش از تاریخ وجود داشته و همچنان با قدرت تمام پابرجاست. سایت گردشگری گارنی، علاوه بر بنای بی نظیر و تاریخی معبد، شامل چشم اندازهای زیبای طبیعی نیز است.
لباس عروس مناسب شما کدام است؟
لباس عروس مناسب شما کدام است؟

مراسم عروسي هميشه پر از جزئيات است و آنقدر نكات ريز دارد كه گاهي عروس و دامادها ترجيح مي‌دهند، برگزاري مراسم‌شان را به مركز خدمات مجالس بسپارند. در اينجا تمام رموز يك مراسم عروسي كامل را براي شما مي‌گوييم، از مراقبت‌های قبل از عروسی گرفته، تا چگونگی خريدها و انتخاب لباس و آرایش سر و صورت و... همه اينها نكات ريزي دارند كه در اين صفحات شما را با آنها آشنا مي‌كنيم. برای  تمام نکات آرایشگری و انتخاب تور و تاج و مراقبت‌های قبل از عروسی از خانم پروانه دانایی، کارشناس آرایشگری راهنمایی گرفته‌ایم.