بیوگرافی کامبیز دیرباز و همسرش
بیوگرافی کامبیز دیرباز و همسرش

در اینبخش بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور می‌کنیم. کامبیز دیرباز با سریال پرطرفدار تب سرد بـه شهرت رسید، او کار خودرا با نقش هاي منفی و جدی شروع کرد.
آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی
آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی

شهر دبی، یکی از لوکس ترین و گران ترین شهرهای دنیاست که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. گران بودن این شهر به این معنی نیست که شما نمی توانید سفری ارزان به دبی داشته باشید. برعکس، با هر هزینه و بودجه ای که به دبی سفر کنید، این امکان برای شما وجود دارد که یک اقامتگاه مناسب پیدا کرده و غذاهایی ارزان و خوشمزه نوش جان کنید. در این بخش تصمیم داریم، ارزانترین رستوران های دبی از نگاه گردشگران را به شما معرفی کنیم. در اینجا علاوه بر اسم و آدرس بهترین رستوران های ارزان دبی منوی غذایی، امکانات و هزینه یک وعده غذایی را نیز برای شما آورده ایم. با داشتن این اطلاعات شما می توانید انتخاب بهتری در بین رستوران های ارزان دبی داشته و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.
بیرانوند مغضوب کالدرون شده است ؟ چرا رادوشوویچ فیکس شد ؟
بیرانوند مغضوب کالدرون شده است ؟ چرا رادوشوویچ فیکس شد ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است برای ادامه فوتبال خود راهی فوتبال اروپا شود و از این رو واسطه‌های مختلف در حال برآورده ساختن خواسته این دروازه‌بان هستند. جالب اینکه گابریل کالدرون و مسئولان باشگاه پرسپولیس به شدت با رفتن بیرانوند مخالفت کرده‌اند.
نشانه‌های فلج‌ اطفال چیست؟
نشانه‌های فلج‌ اطفال چیست؟

پولیومیلیت Poliomyelitis یا فلج اطفال نوعی بیماری ویروسی است که در آن ویروس مولد بیماری موجب آسیب تعدادی از سلول‌های نخاع شده و بدنبال آن تعدادی از عضلات اندام‌های بیمار فلج میشوند. این بیماری با انجام واکسیناسیون تا حد زیادی در بسیاری از نقاط دنیا ریشه کن شده است، ولی در بعضی کشور‌ها مانند پاکستان و افغانستان همچنان وجود دارد.
روانشناسی و موفقیتزندگی خوب: راه‌ها و سبک زندگی شاد که حتما باید امتحان کنید!
روانشناسی و موفقیتزندگی خوب: راه‌ها و سبک زندگی شاد که حتما باید امتحان کنید!

yektanet.com روانشناسی و موفقیتزندگی خوب: راه‌ها و سبک زندگی شاد که حتما باید امتحان کنید!تیم تحریریه نت‌نوشت نویسنده:تیم تحریریه نت‌نوشتمنتشر شده در10 مرداد 1398 ۲ زمان مطالعه: 12 دقیقه زندگی خوب 5+ با این همه علم روانشناسی و کتب و مقالات درباره راه‌های شاد بودن و زندگی خوب پس چرا بسیاری از انسانها همچنان از زندگی خود رضایت کامل ندارند؟ شما فکر می‌کنید بهترین راه برای یک زندگی خوب موفق و شاد چیست؟ باید راهکاری باشد که انسان به وسیله آن نه تنها حس رضایت و خشنودی از زندگی پیدا کند بلکه دچار پشیمانی از کارهای انجام شده‌اش را نداشته باشد.
آغاز انتقال تجهیزات مواکب اربعین از ۲۸ محرم
آغاز انتقال تجهیزات مواکب اربعین از ۲۸ محرم

دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ موکب به زائران اربعین‌ و‌ زمان آغاز انتقال تجهیزات موکب‌ها گفت: ۶۰ درصد موکب‌ها در داخل کشور و به ویژه مرزها مستقر می‌‌شوند.