شیازو


  • ۰۹۳۳۶۸۵۳۸۹۸
  • shiazoads@gmail.com
  • تهران
  • بازدید : ۹۰۱۲

سایت تبلیغاتی


...:::: شیازو :::....

شیازو چیست؟

شاید راجع به تنباکو و انواع آن مطالب زیادی شنیده و یا خوانده باشید؛ شاید شما هم یکى از کسانى باشید که به سیل عظیم مصرف کننده هاى این سرگرمى پُرضرر پیوسته است؛ شاید قصد ترک آن را دارید امّا لذّتى که نصیبتان می شود شما را از این تصمیم بازمی دارد.

چنین چیزی، تنها، مشکل هم وطنان عزیز ما نیست بلکه کشورهاى دیگر نیز با آن مواجه بوده و یا هستند. بسیاری از کشورهای مصرف کننده در راستای ترک یا ممنوع کردن تنباکو اقدام نموده اند.

شاید بتوان از تنباکوى خوانسار و آن بوى نه چندان خوشایندش به راحتى گذشت ولى تنباکوها یا به عبارتى مُعسلهاى میوه اى عربى با آن عطر دل انگیز به راحتى قابل چشم پوشى نیستند. برای بسیاری دوسیب!!! دیگر تنها یک طعم نیست. معشوقیست، که در وصفش حتّا شعر هم می سرایند.

امّا چه باید کرد تا هم این لذّت را نگه داریم و هم به خود آسیب نرسانیم؟! بالا بردن کیفیّت تنباکو؟ استفاده ی کمتر آن و یا...؟!

به راستی پاسخ و راهکار مناسبی وجود دارد؟! بله. حتماً.

چگونه؟! به کمک آلمانی ها!

کشور آلمان تا چند دهه با این مشکل دست به گریبان بود تا جایى که مردم به جاى چاى، یکدیگر را به قلیان دعوت می کردند! ولى اروپاى واحد این موضوع را نمی توانست هضم کند زیرا توجّه به سلامت عمومی یکى از دستاوردهاى آن بود. پس دانشمندان برای حلّ این معضل دست به کار شدند و با توجّه به دانش روز به ابتکار تازه ای نایل شدند:


شیازو
تنها کالایی است که به عنوان جایگزین تنباکو یا مُعسل های عربی اجازه دارد در نمایشگاه های اروپا معرّفی شود


براى اطلاع بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید یا به ما ایمیل بزنید

http://shiazo.blogsky.com

shiazo@yahoo.com

09336853898

موفق باشید

تگ ها