بیوگرافی کامبیز دیرباز و همسرش
بیوگرافی کامبیز دیرباز و همسرش

در اینبخش بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور می‌کنیم. کامبیز دیرباز با سریال پرطرفدار تب سرد بـه شهرت رسید، او کار خودرا با نقش هاي منفی و جدی شروع کرد.
افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) چیست و چه مزایایی دارد؟
افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) چیست و چه مزایایی دارد؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است و طی سال‌های اخیر فراگیرتر شده است. این روش تاثیر خوبی در افزایش فروش مستقیم و توسعه برندسازی و برنامه‌های بازاریابی دارد. این مدل درآمدی، ویژگی‌های جذابی دارد که اگر بتوانید به‌ صورت درست و اصولی از آن استفاده کنید، خروجی مطلوبی خواهد داشت. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم واقعا افیلیت مارکتینگ چیست و چه مزایا و معایبی دارد.
همه چیز درباره مضرات و خواص روغن سیاه دانه
همه چیز درباره مضرات و خواص روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه که به عنوان روغن زیره سیاه نیز نامیده می شود، در یک متن باستانی به عنوان “درمان برای هر بیماری به جز مرگ شناخته شده است” و تاریخچه بسیاری از کاربردهای فراوان دارد. سیاه دانه یک ادویه سنتی در خاورمیانه است که در شیرینی ها، محصولات لبنی، سالاد و دیگر غذاها استفاده می شود و برای هزاران سال، این روغن به طور موضعی مورد استفاده قرار گرفته است و برای تقریبا هر گونه بیماری، از کبودی، خشکی مو، سرماخوردگی و گزش مارها تا سردرد، ناراحتی های گوارشی و انواع بیماری های پوستی، از جمله جذام، استفاده شده است.
انواع عشق بر اساس تعریف یونانیان باستان
انواع عشق بر اساس تعریف یونانیان باستان

عشق! عشق مفهوم عجیبی است. دنیای ما آدم‌ها با عشق متفاوت و پرچالش می‌شود. داستان‌ها و ماجراهای متعددی هم درباره این مفهوم خوشایند وجود دارد. بعضی از این داستان‌ها شیرین و جذاب هستند و برخی دیگر به‌غایت تلخ و آزاردهنده. تقریبا همه در زندگی خود با تجربه‌های عاطفی تلخ و شیرینی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. تجربه‌های تلخ باعث می‌شوند تا این تفکر به وجود بیاید که روابط انسان‌ها با هم، عاشق شدن و عشق بسیار سخت است.