تاریخ ایلام
تاریخ ایلام

مختصات: ۲۹°۵۴′ شمالی ۵۲°۲۴′ شرقی نقشه‌ای از سرزمین ایلام باستان (قرمز) و نواحی همسایه آن. خلیج فارس در عصر برنز گسترش بیشتری رو به شمال غربی داشت.
تبعات خروج بورس از ریل تحلیل
تبعات خروج بورس از ریل تحلیل

تنها چیزی که می‌تواند این مشکل را حل کند زمان است. در همه بازارهای مالی زمانی که یک طیف جدید و گروه جدید با حجم قابل‌توجهی نقدینگی وارد بازار می‌شوند بازار را متلاطم می‌کنند و آن تفکر زمانی طول می‌کشد که در بازار حل شود و بر اساس چارچوب‌های منطقی بازار عمل کند. بنابراین تنها راهکار زمان است یعنی باید یکی دو سال بگذرد تا بازار به این نتیجه برسد همان چارچوبی که قبلا نسبت به آن معتقد بود، چارچوب منطقی‌تری است و افردی که  روزانه دادوستد می‌کنندهم کم‌کم متوجه خواهند شد که خرید سهم با مدل فعلی و بر اساس اخبار هیجانی توجیه‌پذیر نیست و رفته‌رفته تفکرشان منطقی‌تر و ریسک‌گریزتر می‌شود و حاضر نخواهند شد با روند فعلی معامله کنند.
ویژگی های واکسن ایرانی کوبایی کرونا
ویژگی های واکسن ایرانی کوبایی کرونا

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: واکسن کوبایی - ایرانی در کارآزمایی یک و دو انسانی نشان داده که در عین موثر بودن، عوارض بسیار کمی دارد؛ چراکه از کل پروتئین‌های ویروس استفاده نمی‌کند.
روانشناسی و شخصیت شناسی از روی رنگها
روانشناسی و شخصیت شناسی از روی رنگها

برخی از روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است میتواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی او باشد. نوشتار زیر چکیده ای است که بر اساس این نظریه و پس از سالهای پژوهش نگاشته شده: