کلاس های تضمینی آیلتس


  • پویا وکیلی
  • ۸۸۸۹۶۱۰۱
  • WWW.Poursa120@yahoo.com
  • ولیعصر نرسیده به مطهری کوچه افتخار پلاک ۳۹ واحد۳
  • بازدید : ۲۹۶۵

سایت تبلیغاتی


بسیاری از متقاضیان به دنبال کلاسهایی هستند که بتوانند موفقیت در IELTS آنها را تضمین نماید ،این نکته را نباید فراموش کرد هیچ تضمینی برای موفقیت شما نیست مگر آنکه خود شما نیز متعهد بوده و تلاش لازم را برای رسیدن به هدف نهایی خود انجام دهید. اگر خودتان را متعهد می دانید ما نیز این تضمین را به شما می دهیم که بتوانیم نهایت تلاش خود را برای موفقیت شما انجام دیم. 2 نوع دوره ی تضمینی در آکادمی زبان پورسا ارائه می شود.

نوع اول : زبان آموز در سطح مقدماتی بوده و بنا به دلایلی در ظرف زمانی محدود و فشرده می خواهد به سطح IELTS 7 برسد. این دوره فقط بصورت خصوصی و فشرده برگزار می گردد . ابتدا 20 تا 30 جلسه دوره ی مقدماتی برگزار می شود سپس دانشجو وارد دوره ی تضمینی می شود هزینه ی دوره ی تضمینی 3 میلیون تومان می باشد (به جز دوره ی مقدماتی) که در 5 قسط از زبان آموز دریافت می گردد . در دوره ی تضمینی تعداد جلسات مهم نیست و فقط موفقیت زبان آموز برای ما اهمیت دارد.

نوع دوم : زبان آموز در سطح مناسبی از زبان قرار دارد ولی می خواهد نمره ی خود را تضمین کند. این دوره به صورت جلسه ای محسوب شده که بطور متوسط 30 - 40 جلسه طول می کشد تا زبان آموزبه نمره ی 7 و یا بالاتر دست یابد.

برای اطلاع از هزینه ی این دوره و نیز تعداد جلسات با ما حتما تماس بگیرید تا از جلسه ی مشاوره و تعیین سطح رایگان ما استفاده نمایید.

تضمین ما به این صورت است که اگر زبان آموز نتواند به نمره ی مطلوب خود برسد، دوره بصورت رایگان برای او تکرار می گردد.

از زبان آموز متقاضی این دوره هر 10 جلسه یک امتحان ماک IELTS به عمل می آید تا با نقاط ضعف خود آشنا شده و بتوانند آنها را پوشش بدهند.