آبشار لوه گلستان، یک گشت‌وگذار خنک در مسیر مشهد
آبشار لوه گلستان، یک گشت‌وگذار خنک در مسیر مشهد

طبیعت سبز ایران، پر از نعمت‌ها و پدیده‌هایی است که لحظه‌های خوش ما را می‌سازند. طبیعتی که به هررنگ و شکلی، با صفا و دیدنی است. در روزهای گرم سال، پناه بردن به طبیعت خنک زمین، یکی از تفریح‌های لذت‌بخش فصل است. یکی این از طبیعت‌های خنک، آبشارها هستند که در گوشه‌گوشه‌ی ایران، صخره‌ها و کوه‌ها را جلا داده و سبز کرده‌اند. آبشار لوه در شهرستان گالیکش گلستان، یکی از آن نعمت‌های زلال شمال ایران است که در بهار و تابستان، گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای برای طبیعت‌گردی است. برای لذت از آب‌وهوای ناب آبشار لوه گلستان، کوله‌بارتان را ببندید و با ما به دل یکی دیگر از طبیعت‌های جذاب ایران بزنید.
خطر رژیم های اینترنتی برای سلامت
خطر رژیم های اینترنتی برای سلامت

بعضی از مردم به ویژه زنان برای رسیدن به وزنی طبیعی از هر روشی حتی غیراصولی مانند دریافت مشاوره و دارو به صورت اینترنتی و همچنین غذا نخوردن، مصرف داروهای پرعارضه و غیرضروری استفاده می کنند که می تواند برای سلامتی آنها تهدیدات جدی به همراه داشته باشد.
الماس ، خواص الماس ، تفاوت برلیان و الماس
الماس ، خواص الماس ، تفاوت برلیان و الماس

درباره الماس الماس نوع کریستالی کربن شفاف و با کیفیت سنگ جواهر است و به عنوان سخت ترین ماده طبیعی روی زمین شناخته می شود. الماس ها فقط به دلیل مقاومت و سختی که دارند محبوب نیستند بلکه شاخص انکسار (درخشانی) و نسبت تراکم انتشار نورشان باعث شده که خاص شوند.