آبشار لوه گلستان، یک گشت‌وگذار خنک در مسیر مشهد
آبشار لوه گلستان، یک گشت‌وگذار خنک در مسیر مشهد

طبیعت سبز ایران، پر از نعمت‌ها و پدیده‌هایی است که لحظه‌های خوش ما را می‌سازند. طبیعتی که به هررنگ و شکلی، با صفا و دیدنی است. در روزهای گرم سال، پناه بردن به طبیعت خنک زمین، یکی از تفریح‌های لذت‌بخش فصل است. یکی این از طبیعت‌های خنک، آبشارها هستند که در گوشه‌گوشه‌ی ایران، صخره‌ها و کوه‌ها را جلا داده و سبز کرده‌اند. آبشار لوه در شهرستان گالیکش گلستان، یکی از آن نعمت‌های زلال شمال ایران است که در بهار و تابستان، گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای برای طبیعت‌گردی است. برای لذت از آب‌وهوای ناب آبشار لوه گلستان، کوله‌بارتان را ببندید و با ما به دل یکی دیگر از طبیعت‌های جذاب ایران بزنید.
مزایای شگفت انگیز آناناس
مزایای شگفت انگیز آناناس

آناناس میوه ای استوایی و غنی از ویتامین ها، آنزیم ها و آنتی اکسیدان هاست. آناناس به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند، استخوانهای قوی ایجاد می کند و از بروز اختلالات گوارشی جلوگیری می کند. با وجود طعم شیرینش، آناناس کم کالری است.
بررسی علت و درمان تلخی و خشکی دهان
بررسی علت و درمان تلخی و خشکی دهان

تلخی دهان یکی از مشکلاتی است که خیلی از ما آن را تجربه کرده ایم. این تلخی در هر ساعتی از شبانه روز مخصوصا اول صبح می تواند به سراغ ما بیاید. در این بخش درباره علت تلخی دهان و روشهای درمان آن اطلاعاتی را تقدیم می کنیم. به عنوان مثال یکی از روشهای درمان تلخی دهان مسواک زدن زبان در کنار دندان هاست. سیگار کشیدن، برخی داروها، رفلاکس معده و … میتوانند از علل تلخی دهان باشند.
استرس دوران کودکی؛ عوامل، علائم و درمان
استرس دوران کودکی؛ عوامل، علائم و درمان

اضطراب را در هر سنی ممکن است تجربه کنیم. اما استرس دوران کودکی در صورت بروز می‌تواند آثار مخرب زیادی داشته باشد. به علاوه اینکه کودکان در تشخیص و بیان حالات روحی خود ناتوان هستند و ممکن است تشخیص این فشار روحی به تعویق بیافتد.
 سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت باد!
سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت باد!

بر هرمسلمانى كه مارا مى‏ شناسد، سزاوار است كه كردارش را در هر شبانه روز بر خودعرضه دارد و به محاسبه آن‏ها بپردازد، تا اگر كار نيكى در آن‏هاديد، برآن‏ها بيفزايد و اگر كردار بدى در اعمال خود مشاهده كرد،از آن‏ها توبه كند، تا دچار ذلت و خوارى روز قيامت نگردد.