چهره موفق زنان ۲۰۱۹
چهره موفق زنان ۲۰۱۹

جالب است بدانید در فهرستی که بی. بی. سی برای سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است نام ۲ بانوی ایرانی هم به‌چشم می‌خورد. این قضیه را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه شما را با کیمیا علیزاده و رایا بیدشهری آشنا کنیم و از دستاورد‌های این چهره‌های موفق بگوییم.
برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت
برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت

Google PageSpeed Insights که در فارسی به گوگل پیج اسپید معروف است یک ابزار خوب گوگل برای تست سرعت بارگذاری سایت می‌باشد، دو نمره برای سرعت سایت شما در نظر می‌گیرد، یک رتبه مربوط به سرعت سایت شما در محیط دسکتاپ (مثلا در لپ تاپ) و یک نمره دیگر در دستگاه‌های گوشی به شما ارائه می‌دهد. پس این ابزار دو بار کنش (Fetch) در سایت شما انجام می‌دهد. پس از بررسی صورت گرفته از طریق این ابزار گوگل، رتبه سایت شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیازبندی می‌شود و عدد بالا به معنی آن است که سرعت سایت شما بهینه است (حداقل از نگاه گوگل). و رتبه بالای 85 نشان‌دهنده بالا بودن سرعت سایت است.
آشنایی با انواع روش های تربیت کودکان توسط والدین در سراسر دنیا
آشنایی با انواع روش های تربیت کودکان توسط والدین در سراسر دنیا

همه ما به خوبی می دانیم پدر و مادر بودن بسیار دشوار است. در حالیکه ممکن است برخی احساس کنند همه روش های تربیتی والدین را به خوبی می شناسند اما گاهی در ارتباط با کودک شان با مشکل مواجه شوند. رفتار با کودکان در سنین مختلف تفاوت دارد. ممکن است شما به کمک انواع روش های تربیت کودکان توسط والدین برنامه ای برای خواب، صرف شام، مطالعه کتاب و استحمام داشته باشید اما تمام این برنامه ها می توانند نیاز به بازبینی داشته باشند.
چرا شکست برای رسیدن به موفقیت لازم است؟
چرا شکست برای رسیدن به موفقیت لازم است؟

شیرین ترین پیروزی آن است که از همه دشوارتر باشد، وقتی که حاضرید همه چیز را در میدان نبرد رها کنید، بدون اینکه تا پیش از رسیدن به لحظه مرگ و زندگی بدانید که تلاش های قهرمانانه شما کافی خواهد بود یا نه. جامعه هیچ پاداشی برای شکست قائل نیست، و شما در کتاب های تاریخ شکست های کمی را پیدا خواهید کرد که ثبت شده باشد.
سيد رضى (رحمه الله عليه)
سيد رضى (رحمه الله عليه)

او به سال 395 ق.[1] در محلّه‌ى شیعه نشین كرخ بغداد، در خانه‌اى كه از گلهاى عطرآگین ایمان و اخلاص و روشنایى علم و عمل آذین بندى شده بود، دیده به جهان گشود و نام زیباى «محمد» به خود گرفت. محمد كه بعدها به «شریف رضی» و «سید رضی» شهرت یافت از خاندانى برخاست كه همه از بزرگان دین و عالمان و عابدان و زاهدان و پرهیزكاران كم مانند روزگار بودند.