سفر؛ سرزمین‌هایی فراتر از رویا
سفر؛ سرزمین‌هایی فراتر از رویا

چقدر اهل کند و کاو هستید ؟ آیا کشف مکان های  ناشناخته جهان میتواند حس هیجان را در شما برانگیزد؟اگر میخواهید مرزهای ذهنتان را فراتر ببرید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا کنید و اینکه با مردم و فرهنگ های بیشتری آشنا شوید سفر کنید .با ما همراه شوید تا کاوش کوتاهی را در بخش آسیایی زمین آغاز کنیم.
10 ترفند مخفی تلگرام
10 ترفند مخفی تلگرام

این روزها تلگرام پای ثابت اپلیکیشن‌های موبایلی نصب‌شده روی گوشی‌های هوشمند ایرانیان است. همین محبوبیت باعث شده روزانه حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون این اپلیکیشن رد و بدل شود و خبرهای زیادی درباره‌اش مخابره شود؛ از شایعات مربوط به فیلتر شدن آن گرفته تا شایعاتی چون هک تلگرام و...
 تحلیل روانشناسی موفقیت و ۱۰ توصیه برای موفق شدن
تحلیل روانشناسی موفقیت و ۱۰ توصیه برای موفق شدن

هر کس تعریف خودش را از موفقیت دارد. بعضی نگاهی کاملا مادی‌گرایانه به آن دارند و بعضی دیگر موفقیت را درون‌شان جست‌وجو می‌کنند. تا به حال مقالات بسیاری در چطور خوانده‌اید که درباره‌ی چیستی موفقیت و چگونگی دست‌یابی به آن بوده‌اند. این بار برای تعریف موفقیت و راه‌های دست‌یابی به آن، به سراغ روان‌درمانگر رفتیم. آنچه در ادامه درباره‌ی روانشناسی موفقیت می‌خوانید، به قلمِ جویس مارتر (Joyce Marter) است که حدود ۲۰ سال از عمرش را در این وادی سپری کرده است.
اصول انتخاب رومیزی مناسب
اصول انتخاب رومیزی مناسب

انتخاب رومیزی مناسب می‌تواند تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی خانه و حس و حال اتاق غذاخوری بگذارد. شکل، رنگ، اندازه، بافت و الگوی رومیزی عواملی هستند که باید در انتخاب رومیزی به آن‌ها توجه کنید.
ایام «فاطمیه» چه کتاب‌هایی بخوانیم؟
ایام «فاطمیه» چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا با مطالعه و خواندن کتاب‌هایی با این موضوع شناخت خود را از جنبه‌های مختلف زندگی حضرت زهرا (س) و اتفاقاتی که در عصر ایشان افتاد، افزایش ببریم.