اهمیت تغذیه در ورزش فوتبال
اهمیت تغذیه در ورزش فوتبال

برای موفقیت در هر ورزشی باید برنامه‌های غذايي به صورت انفرادي تنظيم گردد و ورزشکاران در رشته فوتبال نیز بايد سعي کنند تا ذخاير انرژی مناسبی جهت تمرينات و مسابقات داشته باشند.
پاک کردن لکه رنگ مو از روی لباس با ۵ ماده موجود در خانه
پاک کردن لکه رنگ مو از روی لباس با ۵ ماده موجود در خانه

برای پاک کردن لکه رنگ مو از روی لباس می‌توانید از محلول‌هایی ساخته شده از آمونیاک، الکل و سفید کننده‌های برپایه الکل استفاده کنید. ترکیب جوش شیرین و خمیر دندان، آرایش پاک کن و روغن بچه نیز می‌تواند به پاک کردن لکه رنگ مو از روی پوست کمک کند.
زیباترین مدل طراحی دکوراسیون داخلی +عکس
زیباترین مدل طراحی دکوراسیون داخلی +عکس

گروهی از طراحان چیره دست، بهترین ایده‌ها و طرح‌ها برای دکوراسیون داخلی منازل را به عنوان برترین‌های سال ۲۰۱۳ انتخاب کردند. خانه‌هایی ساده اما فوق‌العاده چشم‌گیر.علاقه‌مندان به دنیای طراحی داخلی و دکوراسیون منازل به طور حتم با اسم سایت معتبر Houzz آشنایی دارند.اکنون در آخرین روزهای سال ۲۰۱۳ میلادی، مهندسان، معماران و آرشیتکت‌های برجسته این موسسه طراحی دور هم جمع شدند تا برترین پروژه‌های سال را انتخاب کنند.
همه چیز درباره احکام طلاق
همه چیز درباره احکام طلاق

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌رود. طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و میان زوجین ناسازگاری و تنش وجود دارد. برای طلاق یکسری احکام وجود دارد که در ادامه مقاله به آنها اشاره نموده ایم.