۹ چیزی که فیلم ها و سریال های مشهور آن ها را مُد کردند
۹ چیزی که فیلم ها و سریال های مشهور آن ها را مُد کردند

فیلم ها و سریال ها می توانند سلیقه ی مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهند. آن ها در بسیاری از مواقع حاوی تبلیغات پنهانی ای هستند که برای محصولات به خصوصی طراحی شده اند. با این حال، گاهی هم چیزهایی که در فیلم ها و سریال ها به نمایش درمی آیند، بدون آنکه هیچ هدف تبلیغاتی ای در پس آن ها باشد، با استقبال تماشاگران رو به رو می شوند.
لذت‌های فوری قاتل موفقیت هستند.
لذت‌های فوری قاتل موفقیت هستند.

اگر شما مایل نیستید که برای مدت زمان طولانی جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود زحمت بکشید، مطمئنا پس از مدت کوتاهی از وضعیت فعلی خود راضی می‌شوید و هیچ وقت طعم رسیدن به موفقیت در زندگی را نخواهید چشید؛ بنابراین سعی کنید از این لذت‌های زودگذر که قاتل موفقیت در زندگی هستند به طور جدی پرهیز کنید.
اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد
اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد

امروز اینستاگرام از یک قابلیت کاربردی جدید با نام Sticker Chat رونمایی کرد. این مشخصه از امروز و در استوری‌های اینستاگرامی قابل دسترس بوده و به دوستان و فالوورهای شما امکان خواهد داد تا با لمس یک آیکون جدید در قسمت فوقانی استوری، گفتگوهای خود در استوری‌ها را آغاز نمایند.
مشاوره رابطه عاطفی
مشاوره رابطه عاطفی

همه ی ما در روابط عاشقانه، دوستانه و بعد از ازدواج مون با  مشکلاتی روبرو شدیم که گاها این مسائل اثر منفی روی روابطمون گذاشته و باعث عدم اعتماد، دلسردی و … شده .مشاوره رابطه عاطفی در چنین مواقعی می تونه مشکل گشا باشه و به بهبود روابط احساسی ما با همدیگه کمک کنه.اگر ازدواج کردین و با همسرتون درگیری های عاطفی دارین یا در یک رابطه عاشقانه و دوستی هستین و می خواهین روابط عاطفی بهتری داشته باشین این مقاله رو تا انتها بخونید.