درمان بیماری روحی با هنر سنتی ایرانی
درمان بیماری روحی با هنر سنتی ایرانی

  یکی از سفالگران رسالت اصلی هنر را بیان دردها و زیبایی‏‌های درون در شکل‏‌های مختلف می داند و می افزاید: هنر در اندیشه و قالب یک شیء هنری تجلی پیدا می‏‌کند و این اساس تکامل هنر جهان امروزی است. وی می گوید: سفالگری به عنوان اولین هنرـ صنعت پیش از تاریخ، در جهان از جایگاه خاصی برخوردار است و امروز علاوه بر جنبه‏ های هنری و کاربردی در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به شکل آرت تراپی و یا هنر ـ درمانی نیز مورد استفاده قرار می‏‌گیرد.
رژیم سیب؛ رژیمی ۵ روزه برای کاهش ۳ کیلو وزن
رژیم سیب؛ رژیمی ۵ روزه برای کاهش ۳ کیلو وزن

رژیم سیب می‌تواند به شما کمک کند که در ۵ روز، ۳ کیلوگرم وزن کم کنید. سیب میوهٔ مفیدی است. سیب به کاهش وزن، مبارزه با سرطان، کاهش خطر دیابت نوع دو، پیشگیری از تشکیل سنگ کیسه صفرا، تقویت دستگاه ایمنی و جلوگیری از پیشرفت آب‌مروارید کمک می‌کند. بنابراین رژیم ۵ روزهٔ سیب نه‌تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه برای سلامتی‌تان نیز مفید است.
13 نکته برای شادی و سلامت خانواده
13 نکته برای شادی و سلامت خانواده

عضای یک خانواده خوشحال، سالم و سرخوش، همگی به یک اندازه در این شادی نقش دارند.اما اگر تصور می‌کنید خانواده تان به اندازه کافی شاد نیست، در اینجا چند اصل پایه در این خصوص، که توسط کارشناسان توصیه شده را مطالعه و سعی کنید آنها را در محیط خانه و خانواده خود اجرا کنید.